Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Ψυχική επικοινωνία





Όπως έχουμε αναλύσει φίλοι μου και σε παλαιότερο άρθρο, μεταξύ μερικών ανθρώπων υπάρχει ένας ψυχικός δεσμός. Δεν έχει σημασία πόσο πολύ ή πόσο καλά γνωρίζεσαι με κάποιον, απλά για κάποιον ακατανόητο λόγο, υπάρχει κάτι σαν προαίσθημα. Κάτι σαν συναίσθηση. Σαν να ξέρεις τι κάνει και πως είναι.  

Μπορεί να ξυπνήσεις μία μέρα με ένα παράξενο όνειρο και να είσαι 100% σίγουρος ότι αυτό το πρόσωπο που νιώθεις αυτό το δεσμό κάτι θα κάνει. Ας πούμε μου έχει τύχει να δω ένα άτομο στον ύπνο μου ότι με παίρνει και δεν μου μιλάει και την επομένη να συμβεί! Ή να μου έχει καρφωθεί η ιδέα ότι θα γίνει κάτι συγκεκριμένο, φαινομενικά άστοχο και να συμβαίνει. Και γενικά να έχω μία αίσθηση "γνώσης" που δεν έχω αποδείξεις για αυτή. Αλλά είναι μερικές στιγμές σα να βρίσκομαι στη θέση του, στο μυαλό του ή κάπως έτσι.

Αυτό δεν μου συμβαίνει με όλα τα άτομα, ώστε να πω ότι είναι κάτι που πηγάζει από μένα. Κάποια μορφή διαίσθησης ή ένστικτο. Εφόσον αποτελεί επιλεκτικό φαινόμενο, μάλλον έχει να κάνει και με την άλλη πλευρά. Δηλαδή και το άλλο μέλος του δεσμού λογικά τροφοδοτεί αυτή τη σύνδεση με ενέργεια και πληροφορίες. Και σίγουρα βιώνει και εκείνο μία αντίστοιχη "μεταφυσική" ροή προαισθημάτων.

Φανταστείτε να έχετε ένα ρουφιάνο στο σπίτι κάποιου και να ξέρετε τι κάνεις και τα λοιπά. Είναι τρομακτικό μερικές φορές να βλέπετε σημάδια! Τα οποία συνολικά συγκλίνουν κάπου, σε μία μεγαλύτερη εικόνα, κάποια πληροφορία, ή κάποια προτροπή.

Μετά από λίγο ψάξιμο ένας τέτοιος πνευματικούς δεσμός έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Πέραν του ότι μπορεί να είναι μία πλάνη του μυαλού υπάρχουν και άλλες θεωρίες.

Πολλοί λένε ότι όταν σκέφτεσαι έντονα κάποιον και μάλιστα με συναισθηματικό βάρος (όχι πχ  να σκέφτεσαι τον καθηγητή σου που σου έβαλε 50 ασκήσεις!), είναι πιθανό να αναπτυχθεί ένας ψυχικός δεσμός (κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα δίδυμα, καθώς υπάρχει μεγάλη αγάπη και ασφάλεια μεταξύ τους. έτσι όταν υπάρχει κάτι που τα χωρίσει εκείνα επικοινωνούν ψυχικά!). Δηλαδή κατά τη διάρκεια που σκέφτεσαι κάποιον, αν νιώθεις και μεγάλη συναισθηματική φόρτιση ή πίεση γι αυτόν "στρέφεις" την ύπαρξή σου τον τροφοδοτείς με ενέργεια. Ανοίγεις ένα δίαυλο ανταλλαγής δεδομένων στο χωροχρόνο. Όταν λοιπόν είσαι σε κατάσταση ηρεμίας ή χαλάρωσης, πχ ύπνος, αφήνεσαι και αρχίζεις να μπορείς να λαμβάνεις κάποια από τα δεδομένα αυτά. Με τον καιρό μαθαίνεις να τα αποκωδικοποιείς και να λαμβάνεις πιο πολλά ή πιο ακριβή μηνύματα. Φυσικά αυτό δεν είναι εύκολο. Πέραν ότι απαιτεί πολύ κόπο και χρόνο ποτέ δεν είναι σίγουρο ότι θα συμβεί ή ότι ισχύει.

 Επίσης, είναι απαραίτητο και η άλλη πλευρά να θέλει να συμμετέχει. Δηλαδή και το άλλο άτομο είτε αυτόνομα είτε κατόπιν συνεννόησης, να επενδύσει και εκείνο συναίσθημα και πνευματική ενέργεια.
Βέβαια όλα αυτά δεν μπορούμε οι περισσότεροι από να εμάς να το ελέγξουμε, ούτε να το χρησιμοποιήσουμε κατά το δοκούν. Αν είμαστε γενικά δεκτικοί άνθρωποι και ευαίσθητοι είναι πιθανό να μας συμβεί τυχαία. Και πιο εύκολα με άτομα που είναι μακριά μας.

Μιλάμε λοιπόν, για μία αμοιβαία εξωγλωσσική επικοινωνία, που βασίζεται στο δέσιμο μεταξύ μερικών ανθρώπων. Ίσως αυτό να συμβαίνει μόνο μεταξύ αδελφών ψυχών όπως είχαμε πει και σε εκείνο το άρθρο, ίσως πάλι όχι. Σαν μορφή  δεσμού είναι κάτι παράξενο, ασυνήθιστο και αν μη τι άλλο ταμπού. Άντε πες νιώθω ότι η τάδε σήμερα κάνει αυτό και να σε πιστέψουνε! Άσε που άμα πέσεις μέσα θα σε κοιτάνε με μισό μάτι.

 Αλλά πείτε μου αγαπητά αναγνωστάκια. Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι αντίστοιχο; Να υπάρχει κάτι ...κάτι δεν ξερω τι είναι! Και ξαναλέω δεν είναι ένστικτο ούτε απλώς προαίσθημα, γιατί δεν είναι κάτι ατομικό, αλλά εμπλέκονται και άλλα πρόσωπα. Διαφωτίστε μας με τυχόν εμπειρίες σας, για να κάνουμε κι εμείς μία έρευνα της προκοπής!!!




30 σχόλια:

  1. iparhei mia theoria pos otan 2 adelfes psihes pou den ehoun vrethei pote metaksi tous boroun kai ehoun mia tetoiou eidous epikoinonia(alla se poli ipsolo epipedo p.x. na boroun na adallasoun akomi kai logia)afto legetai pnevmatiki tilepatheia alla distihos den iparhoun polles plirofories gia tin en logo "epikoinonia"...tha itan poli wreo an borouses na grapseis ena arthro shetika me afto giati einai poli spanio kai einai poli diskolo na vrei plirofories kapoios...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Είναι καλή ιδέα αυτό για την τηλεπάθεια, απλά συνήθως προσπαθώ να γράφω κείμενα με σαφή τεκμηρίωση. η τηλεπάθεια είναι ένας ακόμη υπό έρευνα τομέας. Και σε πράγματα που ακόμα δεν έχει αποφανθεί η επιστήμη προσπαθώ να μην βάζω ταμπέλες απλώς να μεταφέρω εμπειρίες και ιδέες σε ένα γενικότερα πλαίσιο κατά κύριο λόγο αλληγορικά.
      Παρ όλα αυτά αν έχεις κάποια σχετική εμπειρία με τα χαράς να την συζητήσουμε και να βγει ένα καλό κείμενο από αυτό.
      Τέλος, αν δύο άνθρωποι δεν γνωρίζονται καν δεν ξέρω πόσο εύκολο και εφικτό είναι να επικοινωνούν με τον παραπάνω τρόπο. Και ακόμα και αν γίνεται μάλλον δεν το καταλαβαίνεις.
      Καλό υπόλοιπο εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα. Το άρθρο σου είναι ότι πιο κοντινό έχω διαβάσει σε κάποια προσωπικά μου βιώματα. Αν σε ενδιαφέρει το θέμα και θα ήθελες να το ερευνήσεις περαιτέρω, θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σου τις εμπειρίες μου επί του ζητήματος. Είμαι 23 και ερευνώ το ζήτημα για περίπου 6 χρόνια τώρα αναζητώντας τεκμήρια και επιστημονικές αποδείξεις που δεν δείχνουν να έχουν βρεθεί. Πάντοτε πίστευα ότι τέτοιοι είδους περιστατικά συμβαίνουν σε σιαμαία δίδυμα. Μάλλον η ζωή αποφάσισε να μου αποδείξει πως είχα λάθος. Δεν ασχολούμε με μεταφυσικά ή παραφυσικά ζητήματα, οπότε αν ψάχνεις κάτι σχετικό δεν έχω να σου το προσφέρω. Αν κάποιος έχει βρει κάτι πιο εκτενές, πάντοτε με λογική βάση, επιχειρήματα και ορθή τεκμηρίωση, θα του ήμουν ευγνώμον αν έρθει σε επικοινωνία μαζί μου καθώς ψάχνω εξηγήσεις αρκετό καιρό τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ πολύ ενδιαφέρον! Από άποψη το ερευνάς και που βασίζεσαι; Παρουσιάζετε κάποιου ολοκληρωμένο το έργο σου ή απόψεις σου; Πως οδηγήθηκες σε αυτό το μονοπάτι;

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που αφαίρεσες το σχόλιο, αλλά εγώ θα σου απαντήσω, έστω και με ένα χρόνο καθυστέρηση (το σχόλιο ήταν σχετικά με ένα άτομο που σε ενδιέφερε και τις δύσκολες μεταξύ σας συνθήκες).

      Μερικές φορές τα πράγματα δεν είναι όπως τα θέλουμε. Δεν είμαστε μόνο ψυχές, αλλά και σώματα, επιλογές, ολόκληρες ιστορίες στην πραγματικότητα. Γνωρίζεις ότι υπάρχουν φυσικές δυσκολίες στην μεταξύ σας επαφή και κατανοώ ότι σου άρεσε σαν άτομο. Το θέμα είναι όμως πρακτικά που μπορεί να οδηγήσει αυτό. Δύο άνθρωποι ή θα είναι φίλοι ή θα κάνουν σχέση ή θα κάνουν περιστασιακό σεξ ή δεν θα μιλάνε.

      Υποθέτω ότι τα δύο τελευταία είναι κάτι που κανείς από τους δύο σας δεν ήθελε. Αν είχατε την όμορφη επαφή που περιγράφεις δεν υπάρχουν λόγοι ούτε να χαθείτε, ούτε να υποβαθμίσετε όσα σας ενώνουν. Άρα ή θα είστε μαζί πράγμα που προϋποθέτει να ξεπεράσετε τις δυσκολίες (κοινωνικές ή άλλες) και να τους αρέσεις ερωτικά, ή θα είστε φίλοι και θα στηρίζετε ο ένας τον άλλον. Σε κάθε περίσταση που οι προϋποθέσεις για σχέση δεν τηρούνται ο φίλος σου πράττει πολύ σωστά. Δεν υπάρχει λόγος να βρίσκεστε και εσύ να βασανίζεσαι ή να έχεις ελπίδες.

      Τέλος, έχε κατά νου ότι μερικές φορές το να σε ελκύει κάποιος δεν αρκεί για να είσαι μαζί του. Καλή σου τύχη!

      Διαγραφή
  5. Αισθανομαο ακριβως τα ιδια πραγματα.απλα εχω αμφιβολιες για τον αλλον μηπως δεν νιωθει και απλα νομιζω εγω οτι νιωθει και στην τελικη ονειρευομαι μονη μου. Τωρα τελευταια που οι σκεψεις μου γινονται πιο εντονες ο,τι και αν σκεφτω πολυ δυνατα κατα καποιο τροπο εμφανιζεται η γινεται κατι.. Θελω να μην το σκεφτομαι αλλα δεν το καταφερνω νομιζω πως αν το αφησω θα μαφησει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισθάνομαι ότι είσαι κάπως μπερδεμένη. Ηρέμησε και μη προσπαθείς σημάδια που να επιβεβαιώνουν ή να απορρίπτουν αυτό που σκέφτεσαι.

      Καλό είναι να έχουμε λογική και κριτική σκέψη στη ζωή μας, ώστε να υπάρχει μία ισορροπία. Από εκεί και πέρα το να μην αφήνουμε να περάσουν απαρατήρητα ένστικτα είναι σημαντικό, αλλά δε χρειάζεται να γίνεται έμμονη ιδέα ή ο κύριος τρόπος σκέψης μας.

      Εφ όσον τον νιώθεις υπάρχουν πιθανότητες να ισχύει, αλλά μπορεί απλά να ερμηνεύεις και να λαμβάνεις υπ όψιν εκείνα τα γεγονότα που ενισχύουν αυτή την εικόνα. Οπότε υπομονή και σύνεση. Καλλιέργησε την εσωτερική φωνή σου και μάθε πότε και πόσο πρέπει να την ακούς.

      Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Και μέχρι τώρα νόμιζα πως ήμουν η μόνη που της συμβαίνει αυτό! Η αλήθεια πολλές φορές τρομάζω γνωρίζοντας τι κάνει ο άλλος, πού είναι κλπ. Όμως παράλληλα το θεωρώ κάτι πολύ όμορφο και πιστεύω πως για να συμβαίνει αυτό μάλλον υπάρχει έντονο συναίσθημα μεταξύ μας!

      Διαγραφή
  6. ΕΧΩ ΠΆΘΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ Ε ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ .ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΕΤΣΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ
    😉😉😉😉😃😃☺😆👑

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΧΩ ΠΆΘΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ Ε ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ .ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΕΤΣΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ
    😉😉😉😉😃😃☺😆👑

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. προσωπική εμπειρία:μου αρεσε ένα παιδι από την δουλειά μου, για να ειμαι ειλικρινης συνειδητοποίησα ότι ημουν ερωτευμενη μαζι του όταν έφυγα από δουλειά.Τε σπα ενα μεσημερι είμαι σπίτι, ξαφνικα τον σκεφτομαι,με πιανει μια ταραχη, μια ταχυκαρδια, μια αγωνία, απροσδιόριστης φύσεως(θυμίζει την ταραχή που έχεις πριν φιλήσεις κάποιον που θέλεις,το πρωτο ραντεβού, την αναμονή...)Περνάει η ώρα και λέω να διαβάσω τα email μου που το κάνω μια φορά στους 3 μήνες και βλέπω ότι μου είχε κάνει αίτημα φιλίας την ιδια μερα.Μπορεί τυχαίο...μπορεί και όχι.Δεν έμαθα ποτέ αν ήταν και αυτός ερωτευμένος μαζί μου,για να το δικαιολογήσω ως αμοιβαία τηλεπάθεια αλλά παρόλα αυτά ηταν πολύ περίεργο συναίσθημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αποκλείεται να συνδεονται τα δυο γεγονότα. Ειδικα αν με αυτό το άτομο σου εχεις ξανατυχει ή το έχει βιώσει και σε αλλες περιστάσεις! Είναι ομορφο και τρομακτικό συνάμα.

      Καλές αναγνώσεις :)

      Διαγραφή
    2. Μου είχε συμβεί,έχεις δίκιο...μου είχε στείλει μήνυμα την ώρα που τον σκεφτόμουν και εγώ και είχα την γνωστη ταραχη.Εγώ θεωρούσα ότι η ψυχική επικοινωνία συμβαίνει μεταξύ ατόμων με πιο αγνά ερωτικά συναισθήματα ή απλά φιλικά συναισθήματα, οικογενειακά κ.λπ.Γενικά το παθαίνω αυτό! Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ήταν μάλλον σεξουαλική τηλεπάθεια,δεν θα μπορούσε να εξελιχτεί, διότι υπήρχε ένα μικρό πρόβληματακι.Είχε σχέση και ευτυχώς που δεν έγινε κάτι μεταξύ μας τελικώς.Μόνο μια-δυο φορές είχαμε φιληθεί.Το αστείο είναι ότι δεν τον έχω ξεχάσει ακόμα και τώρα, που έχουν περάσει 3 μήνες και ας έχω προχωρήσει την ζωή μου!Είναι όμορφο και τρομακτικό...όπως το είπες ακριβώς όμως!Απλά πλέον συνειδητοποιώ ότι κοροιδευα τον εαυτο μου με αυτά τα μπορεί τυχαία γεγονότα διότι η δικια μου περίπτωση δεν είχε happy ending!Και μάλλον το ένστικτο μου δεν είναι και τόσο ισχυρο όσο νομιζα!Πλεον αποφασισα να κοιταζω μόνο εργα και κινησεις, τπτ άλλο...εμπιστευομαι περισσοτερο τα ματια μου με λίγα λόγια, την αμεση επικοινωνια με φυσικη παρουσια!Σίγουρα πραγματα...αχαχαχα!

      Διαγραφή
    3. Το ένστικτο δεν δύναται να ναι αποκλειστικό ή κύριο όργανο λήψης αποφάσεων. Απαιτείται συνδυασμός λογικης και συναισθήματος. Το ένστικτο επιδρά επικουρικά, για να προσεξεις κάτι που σου έχει διαφύγει ή να μάθεις κάτι που δεν ξέρεις.

      Προσωπικά έχω μεγάλη και καλη σύνδεση με τα όνειρα μου. Με κάποιους συντρόφους ή εν δυνάμει συντρόφους έβλεπα πράγματα που συνέβαιναν ή με προιδεαζαν σημαντικά για κάτι που θα συνέβαινε (εκείνη την στιγμή, στο παρελθόν χωρίς να το ξέρω ή το μέλλον). Καποιες φορες ηταν κάτι θετικό και ομορφο, καποιες μάθαινα πράγματα άσχημα που όμως τελικά με προστάτεψαν.

      Στη δική σου περίπτωση, η αναγκη σου ή η επιθυμία σου να γίνει κάτι ίσως ήταν πιο ισχυρη απ τις συνθήκες. Αλλα τι να κανεις εναν ανθρωπο που δε σέβεται τις ίδιες του τις επιλογές; που δεν ολοκληρώνει καταστασεις, δεν είναι ξεκάθαρος και δεν κυνηγά αυτο που θέλει;

      Οπότε καλύτερα να λες που γλιτωσες απο εναν αταίριαστο σύντροφο και μακαρι το κορίτσι του να μην πληγωθεί. Οσο για τα δύο φιλία δεν είναι κάτι ασήμαντο...(τουλαχιστον απο την μεριά της συντρόφου του, που φυσικά ηταν δική του υποχρέωση να σεβαστεί, όχι δική σου)

      :)

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητηρια για τον γραπτο σου λόγο.Έτσι είναι.Τον έχω δει δυο συνεχομενα βραδια στον υπνο μου και δεν ηταν και πολύ ευχάριστα.Κατεβαινα σκάλες με αγχος και βιασυνη στην δουλεια μας και τον εβλεπα να φευγει και να ειναι γυρισμενος πλάτη.Ισχύει, το ξερω.Η φωνή της λογικής μου λέει ότι μου είπες και εσυ. Για αυτό δεν βρεθηκαμε και στο κρεβατι.Ο καθενας αυτά τα φιλιά τα μετεφρασε διαφορετικά.Δεν ηθελα κάτι λιγότερο αλλά ούτε και αυτός κατι περισσότερο.Παρόλα αυτά ευελπιστώ σε happy end και για τους δύο και για τις σχεσεις μας και ας μην είμαστε μαζί...Σευχαριστώ!Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λογια :)

      Χαίρομαι που το βλέπεις έτσι. Το σημαντικο είναι να ξέρουμε τι θέλουμε, τι αξιζουμε και να το προσπαθούμε. Με καλη διάθεση, αγάπη και υπομονή, όλα γίνονται!

      Καλη τύχη σε ο,τι κανεις!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα, έχω γράψει το τελευταίο σχόλιο.2 Ιανουαρίου, μου είχε στείλει μήνυμα για χρόνια πολλά κ καλή χρονιά και ήταν στα φιλτραρισμένα στο fb,το είδα με καθυστέρηση μιας βδομάδας, 3 του μήνα είχα γράψει το σχόλιο γι'αυτόν.Είχαμε να μιλήσουμε περίπου 4 μήνες.
    Και το καλύτερο.Είχα βγει με τις φίλες μου ένα βράδυ.Είμαστε στο κλαμπ, βγάζω το κινητό από την τσάντα, είχα αναπάντητη από απόκρυψη. Τί το θελα να το δω;Κοίταζα όλη την ώρα την πόρτα λες και θα έμπαινε μέσα.Πιθανότητες: μια στο εκατομμύριο. Αφού έλεγα δεν πάω καλά, μου εχει στρίψει. Και ήταν αυτός τελικά.Από όλα τα μέρη της Αθήνας ήταν στο δίπλα μαγαζί την ίδια ωρα και μερα. Πρόσφατα που συναντηθήκαμε μου το είπε.Προσωπικά συμπεραίνω ότι υπάρχει η τηλεπάθεια, μπορούμε να καταλάβουμε πότε ένας άνθρωπος μας σκέφτεται και το αντίστροφο ανεξάρτητα από το είδος της σχέσης.Υπάρχει κάτι που μας συνδέει, αν ρωτάτε εμένα τι είναι αυτό που με συνδέει με αυτό άτομο...είδα σε αυτόν πράγματα που μου θυμίζουν εμένα,μου είναι γνώριμα, οικεία, ακόμα και το βλέμμα του χάρη στο οποίο τον ερωτευτηκα κιόλας, αν και είμαστε σαν άνθρωποι το ασπρο και το μαυρο, στην κυριολεξία!Πρόσφατα που τον είδα το συνειδητοποίησα.Μπορεί να ακούγεται γλυκανάλατο, ρομαντικό αλλά έτσι είναι.Αν και το μεταξύ μας σκηνικό δεν ήταν καθόλου ρομαντικό, κάθε άλλο.Πάντως δεν είναι ερωτευμενος μαζί μου σίγουρα!Θεωρώ ότι έχει να κάνει με ένστικτο που το καλλιεργούμε εμείς ασυνείδητα.Πιστεύω ότι όσο πιο πράος είναι ένας άνθρωπος,όσο πιο "καθαρός" είναι,δεν σκορπά την ενέργεια του αρνητικά και άσκοπα σε ανθρώπους και καταστάσεις,τόσο πιο εύκολα ανοίγει δίαυλους ψυχικής επικοινωνίας.Είναι τρομακτικό αλλά και απίστευτο συναίσθημα, μόλις συνειδητοποιησει κανείς ότι δεν είναι κάρμα, μοίρα, τύχη,ο διας σε ευνοϊκή οψη με την Αφροδίτη,μπλα..μπλα..αλλά απλά ένστικτο. ανθρώπινο ένστικτο κάτι πολύ ισχυρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρουσα η ιστορία σου. Υπάρχουν, κατά την γνώμη μου, πολλές ικανότητες που οι άνθρωποι δεν έχουμε μάθει να χρησιμοποιούμε. Και τα ερεθίσματα αυτών όταν ερμηνευτούν κατάλληλα προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες. Πιθανότατα να είναι και στοιχεία που επεξεργάζεται το υποσυνείδητο, δίχως τίποτα μεταφυσικό.

      Σε κάθε περίπτωση όμως, το ένστικτο είναι σε κάποιους ανθρώπους είναι πολύ ισχυρό, ειδικά σε κάποιες περιστάσεις. Ενθαρρύνω την χρήση του ως επικουρικού εργαλείου για την λήψη αποφάσεων. Ίσως αν του δίναμε ένα μικρό ποσοστό συμμετοχής στην διαδικασία αυτή να μην αμελούσαμε σημαντικές παραμέτρους. Από την άλλη κάποιες φορές είναι απλά γεγονότα τύχης ή εμμονής. Οπότε χρειάζεται μέτρο και ψυχραιμία.

      Διαγραφή
  11. Εχω ονειρευτει τρεις φορες το ιδιο ατομο.μια φορα την πλατη του,την οποια ειδα αφου ξυπνησα το πρωι και ζωντανα μπροστα μου και αλλες δυο φορες σε δυο αλλα σημεια .ειναι καποιος που πετυχαινω συχνα αλλσ δε γνωριζομσστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ας μου πει καποιος γιατι βλεπω τον ιδιο και αν ειχε καποιος παρομοια εμπειρια και τι σημαινε τελικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το όνειρο αυτό δεν μου μοιάζει ούτε περίεργο ούτε ασυνήθιστο. Στο μεγαλύτερο βαθμό βλέπουμε στον ύπνο μας πράγματα που μας απασχολούν, σκεφτόμαστε ή σχετίζονται με τη ζωή μας ακόμα και αν τα βλέπουμε κάπως αφηρημένα ή συμβολικά.

      Τα όνειρα που αποτελούν lucid dreaming, asrtal projection ή έχουν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα (για όσους μπορούν να τα δουν) μπορώ με βεβαιότητα να σου πω ότι το καταλαβαίνεις ότι έχουν ένα ιδιαίτερο νόημα και κυρίως στα δύο πρώτα έχεις συναίσθηση ότι συμβαίνουν. Δεν θα αναρωτιόσουν.

      Ακριβώς επειδή τον βλέπεις που και που έχει καταγραφεί στο υποσυνείδητό σου και όταν το μυαλό σου χαλαρώνει και διαχειρίζεται τις πληροφορίες που έλαβε, τυχαίνει να τον αναπαράγει.

      Διαγραφή
  13. Otan mpika sto panepistimio eiha gnorisi ena agori kai mou aresi meta apo pola peristatika apomakrinthikame kai apo tote tis perisoteres nixtes ton vlepo oniro kai ta onira mou ginonte pragmatikotita akrivos tin idia mera. Sinehia ton skeftome horis logo einai san na einai mesa sto mialo mou ke na min fevgi, niotho pos kati mas sindei... An einai etsi opos ta les tha ithela na pistevo pos eho mazi tou ena psihiko desmo. Einai sigouro pos simveni kai me auton to idio pragma?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα,αρχικα το αρθρο σας μου φανηκε πολυ ενδιαφερον και με ενεμπνευσε να σας γραψω.Εδω και 4 χρονια γνωριζω εναν ανθρωπο(αγορι) απο το facebook και τον εχω δει απο μακρια μονο μια φορα χωρις να ανταλλαξουμε λεξη(ειμαι 18 το αναφερω για να μην σας φανει περιεργο το οτι τον γνωριζω απο το facebook).Εχει τυχει πολλες να τον δω στα ονειρα μου σε διαφορες καταστασεις και υστερα να μαθαινω απο κοινους γνωστους οτι αυτα που ονειρευτηκα εγιναν αλλα εγω φυσικα δεν επερνα μερος οπως στοο ονειρο μου.Το πιο εντονο ονειρο που ειχα μαζι του ηταν οτι καναμε μια συζητηση για την οικογενεια του στη μεση ενος κεντρικου δρομου.Την επομενη μερα μπερδεμενη απο το ονειρο αποφασισα να παω με βολτα με τα ποδια και ετυχε να περασω απο εκεινο το δρομο εκεινη τη στιγμη περασε ενα αυτοκινητο με φορα και πηγε να με πατησει,τρομαγμενη γυρισα να κοιταξω τον οδηγο και ηταν ο ανθρωπος που ονειρευομουν τοσα βραδια.Κοιταχτηκαμε εντονα για καποια δευτερολεπτα και μετα οπως ηταν φυσικο εφυγα γρηγορα για να περασει.Αμα μπορειτε και γνωριζετε θα ηθελα να μου εξηγησετε τι πιστευετε οτι συμβαινει και τον βλεπω σε τοσες εντονες στιγμες στα ονειρα ενω δεν τον γνωριζω.Συγνωμη για το μακροσκελες κειμενο και ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγω αυτες τις μερες σκεφτομαι τον πρωην μου πολυυυ εντονα (χωρισαμε πριν 3 μηνες περιπου) και μεχρι και στον υπνο μου τον βλεπω, και πιο παλια πριν τα φτιαξουμε τον εβλεπα συνεχεια στον υπνο μου και με εβλεπε και αυτος !!! τις ιδιες μερες !! και γενικα ειχαμε μια περιεργη συνδεση δεν ξερω...ασε που η μικρη του αδελφη εχει ιδια μερα γενεθλια με μενα !! εντωμεταξυ με εναν αλλον πρωην πολυ πιο παλια εχει τυχει να τον σκεφτομαι συνεχεια επι 1-2 εβδομαδες και ξαφνικα μια μερα μου χε στιλει μηνυμα ...το λεω αυτο γιατι θελω να ρωτησω τωρα...υπαρχει περιπτωση ο πρωην (αυτος που χωρισαμε πριν 3 μηνες ) να με σκεφτεται και αυτος και γιαυτο τωρα τελευταια εγω να τον σκεφτομαι τοοοσο εντονα η απλα μπορει να μου "ξυπνησαν¨" τα συναισθηματα μου για εκεινον ??


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τον βλέπω συνέχεια στον ύπνο μου.Είμαι ερωτευμένη μαζί του,αλλά εκείνος έχει φτιάξει τ ζωή του.Απο τη μέρα που γνωριστήκαμε υπήρχε διάχυτο φλερτ ρομαντικό όμως με έλξη.Δεν γνώριζα ότι είναι παντρεμένος.Δεν κάναμε κάτι .Όμως νιώθω ότι με σκέφτεσαι.Δεν τον βλέπω σαν σ σάρκα τον αγαπώ κ πονάω σιωπηλά. Ξέρει ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του.Είναι έξυπνος το έχει καταλάβει.Έχω απομακρυνθεί όμως πονάω κ τον βλέπω συνέχεια στο όνειρο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα..ο μεγαλος μου ερωτας ηταν πριν 16 χρονια..απο τοτε εχω παντρευτει κ εχω και ενα παιδακι..απ οτι ξερω παντρευτηκε και εκεινος..ποτε δεν σταματησα να ειμαι ερωτευμενη μαζι του..νομιζα πως το ειχα ξεπερασει μα.. ομως ειναι κατι φορες που απ το πουθενα νιωθω τοσο εντονα οτι με σκεφτεται..χωρις να τον εχω σκεφτει πρωτη..κανοντας κατι εντελως ασχετο με εκεινον..εχω κλαψει απο το τοσο εντονο αισθημα της σκεψης του..αραγε οντως με σκεφτεται η ειναι παιχνιδι του μυαλου μου?ειναι πραγματικα τοσο εντονο..υπαρχει τροπος να καταλαβω αν οντως με σκεφτεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το εχω και εγω με εκεινον που ειμαι ερωτευμένη.Αν και ειμαστε μακρυά τον νιωθω διπλα μου αρκετες φορες και τον αισθανομαι κοντα μου αυτο το περιεργο και νομιζω οτι δεν ειναι του μυαλου μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)