Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Χωρισμός: Πόνος = Εμμονή + Εγωισμός





Τελικά πόσο εύκολο είναι να είσαι ειλικρινής; Πόσο εύκολο είναι να βάζεις στην άκρη τον εγωισμό σου, χωρίς να χάνεις την αξιοπρέπεια σου; Πόσο εύκολο είναι να τιθασεύσεις το συναίσθημα; Πόσο εύκολο είναι να κάνεις αυτό που πρέπει αλλά όχι αυτό που θέλεις; Πώς μπορείς να ξέρεις πότε να φύγεις και πότε να γυρίσεις να κοιτάξεις ότι αφήνεις  πίσω για τελευταία φορά; Πώς μπορείς να βάλεις όρια στη φαντασία σου και να βλέπεις τους ανθρώπους όπως είναι και όχι όπως θα ήθελες; Και τι έχει αξία τελικά, να είσαι δυνατός, να φαίνεσαι δυνατός, να μάχεσαι μέχρι τελικής πτώσεως, να πληγώνεσαι, να χάνεις, να παίρνεις εμπειρίες ή να αδιαφορείς να κλείνεις μάτια και αυτιά και να περπατάς στο μονοπάτι της φυγής; Ποια πρέπει να είναι τα όρια, πότε και που μπαίνουν; Υπό ποιες συνθήκες είναι αποδεκτό να τα παραβιάζουμε; Τελικά, γιατί μερικά πράγματα να πονάνε τόσο;;;


Μετά από αυτή τη σωρεία ερωτημάτων έχω να καταθέσω (μετά από Λαϊκή εντολή, δηλαδή το έχω πει εδώ και κανα δίμηνο ότι θα το έγραφα, αλλά είχε κίνηση!) 2 συμπεράσματα.

Α. Ο πόνος που νιώθουμε χάνοντας κάποιον  είναι στις  περισσότερες περιπτώσεις προϊόν εμμονής και εγωισμού. Επειδή πολλές φορές έχω δει ανθρώπους να κλαίνε μετά από χωρισμούς, τσακωμούς και τα ρέστα, αποφάσισα να το αναλύσω σε βάθος.

 Όχι δεν είναι λόγω συναισθημάτων, ούτε λόγω του ανυπέρβλητου έρωτα, που νιώθεις ότι καταρρέει και θες να τον σώσεις. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ! Είναι από εγωισμό. Δεν ανέχεσαι ότι είχες κάτι, αλλά πια όχι. Ότι είχες μία θέση και μία αξία στην ζωή κάποιου, και τώρα έχεις χάσει την προσοχή, το ενδιαφέρον του, ακόμα και την «εξουσία» (με την καλή έννοια) που είχες πάνω του. Ειδικά, δε αν σε ξάφνιασε το τέλος, τότε  είναι που σκυλιάζεις.(βέβαια ως προς αυτό πρέπει να μάθεις να είσαι ΠΑΝΤΑ έτοιμος για ΟΛΑ ... ΠΑΝΤΑ! ώστε να είσαι ψύχραιμος και να είσαι σε θέση να διαχειριστείς με λογική και σύνεση καταστάσεις! αλλά από απλή παρατήρηση έχω δει ότι αυτό το στοιχείο ή το χεις ή όχι! αλλά κάνε και μία προσπάθεια!)

Μετά έχουμε το στάδιο της εμμονής. Πολλές φορές για κάποιο ανεξήγητο λόγο υποχρεώνουμε τους εαυτούς μας να κολλήσουμε κάπου έτσι για να πονάμε  σώνει και ντε! Κλασσικό παράδειγμα, στην πέφτει κάποιος, δεν το θες, τον φτύνεις, παύει να στην πέφτει, τον θέλεις,  γυρίζει και τον διώχνεις κακήν κακώς.

Θα μου πεις, αποκλείεται να είσαι ακόμα συναισθηματικά δεμένος με τον άλλον;;; Ναι! Πρώτον η συνήθεια, λόγω της καθημερινής (ή έστω τακτικής) επαφής, φεύγει πολύ γρήγορα, το πολύ σε μία εβδομάδα. Δεύτερον, αν είχες αισθήματα για έναν άνθρωπο δεν θα το θυμόσουν ΑΦΟΥ τον χωρίσεις! Άρα, κάντε πέρα το μελόδραμα που τη βρίσκετε να ζείτε, και γίνεται ειλικρινείς με τους εαυτούς σας. Όταν θες κάτι το παλεύεις, αν το άφησες να χαλάσει σιγά σιγά, δεν το ήθελες. Απλώς σε βολεύει να ρίξεις το φταίξιμο στον άλλον, να το παίξεις θύμα, αντί να πάρεις την ευθύνη της ζωής και των αποφάσεών σου στα χέρια σου. Δεν λέω ότι είναι εύκολο, αλλά είναι επιβεβλημένο. Γιατί δεν μπορείς να παίζεις ούτε με τον ψυχικό σου κόσμο, ούτε με όσους σε αγαπούν και δεν θέλουν να σε βλέπουν να πονάς.

Αποτέλεσμα, ο πόνος σπάνια είναι ουσιαστικός. Τις πιο πολλές φορές μόνοι μας τον δημιουργούμε στο μυαλό μας. Ο μελοδραματισμός είναι στην ανθρώπινη φύση τι να κάνουμε!

Β. Μάθε να κοιτάς μπροστά!!! Και το εννοώ! Όχι κοιτάω μπροστά και ταυτόχρονα έχω το νου μου αλλού. Κλείσε το διακόπτη. Πετάξτε ενθύμια . Κάντε φραγή. Μπλοκάρετε και όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης . Γεμίστε μία κούτα με ότι μπορεί εν δυνάμει να σας θυμίσει κάτι από τα «παλιά» ρίξτε βενζίνη και καψ’ το (με προσοχή μη με κατηγορήσουν για εμπρηστικές κινήσεις!)! Τα σπάει! Και το θέαμα και η αίσθηση! Απελευθέρωση! Αλλάξτε στέκια και γενικά συνδυάστε μία καινούρια αρχή με ένα περιποιημένο «χαίρεται» (πολύ ηλίθια προσφώνηση, πάντα μου έρχεται να πω… ΠΟΙΟΣ χαίρεται…! Τέσπα! Άσε που είναι απίστευτα απρόσωπη και ψυχρή!) Επίσης, φίλοι μου σταματήστε τα ακούτε τα τραγούδια «σας», να πηγαίνετε στα μέρη που βγαίνατε μαζί  και εννοείται πετάτε φωτογραφίες  και σταματάτε τις όποιες κοινές παρέες.

Εννοείται δεν μιλάτε ποτέ και σε κανέναν για το παρελθόν και φυσικά καταργείται την παρουσία του – της πρώην από κάθε κουβέντα. Παράδειγμα, δεν θα πείτε «αχ η Μαρία έκανε αυτό … και η Μαρία πήγαινε εκεί» όχι κανένας δεν θέλει να μάθει και κυρίως δεν ΣΤΕΚΕΙ να αναφέρεστε σε ένα πρόσωπο που πλέον δεν είναι στη ζωή σας. Λέμε πχ είχα παλιά μία κολλητή που έκανε αυτό… Όχι συχνά! Άρα, γιατί να το κάνεις για κάποιον που δεν ήταν καν φίλος σου, αλλά κάτι λιγότερο.

Όποτε έρχεται συννεφάκι σκέψης στο μυαλό μας με κάτι σχετικό, απλά το διώχνουμε, το αγνοούμε, θα βαρεθεί και θα φύγει! Στο τέλος δεν θα έρχεται κανένα συννεφάκι. Και φυσικά απαγορεύεται δια ροπάλου να μπεκροπίνεις κάθε βράδυ παρέα με 2 πακέτα τσιγάρα. Είναι ανθυγιεινό! Δεν νομίζω να το εννοούσες ότι θα έδινες την ζωή σου για εκείνη –ον!

Δεν παραλείπουμε να ξεκινήσουμε νέα πράγματα! Νέα ενδιαφέροντα! Να προσπαθήσουμε να κάνουμε φίλους καινούριους ανθρώπους, να ανανεωθεί ο κύκλος μας. Και προσωπική συμβουλή, αφοσιωθείτε στην δουλειά, μιλάω για πολύ δουλειά, να μην μπορείτε να σηκώσετε κεφάλι. Ή με κάποιο χόμπι (θερίζει η ανεργία)! Λιώστε λέμε!

Νομίζω ότι είναι εύκολο να πάρετε παράδειγμα και να κάνετε ένα γενικευμένο ξεσκαρτάρισμα στις σχέσεις σας. Τσεκάρετε φίλους και γενικά φτιάξτε την ζωής σας όπως την θέλετε, αλλά είχατε παρεκκλίνει , λόγω βολεματο-τεμπελιάς.
Επίσης βγείτε! Όσο μπορείτε! Φλερτάρετε για ανανέωση, όσο να πεις σα σπορ το φλερτ, ποτέ δεν πεθαίνει, σου φτιάχνει την διάθεση και κυρίως δεν απαιτεί ούτε χρόνο, ούτε κόπο, ούτε έχει άγχη και τα συναφή κουραστικά των σχέσεων.

Το κλειδί στην όλη υπόθεση φίλοι μου, μετά από κλινικές μελέτες είναι η άμεση και αποτελεσματική δράση. Όχι δεν θα σαπίσεις πρώτα, δεν θα πιάσεις πάτο για να ανέβεις. Είναι θέμα αυτοεκτίμησης! Από την πρώτη στιγμή θα έχεις κεφάλι ψηλά και χαμόγελο. Με την μία κόβεις κάθε δίοδο και συνδετικό κρίκο. 

Ενημερώνεις του πάντες με δύο λόγια για να μην σε πρήζουν μετά και στα θυμίζουν χωρίς λόγο. Χωρίς να αναλώνεσαι σε περιττές αναλύσεις, λιγότερο εύστοχες και από τα συμπεράσματα των «Πυλών του Ανεξήγητου»! Και η δεύτερη μέρα σε βρίσκει να οργανώνεις όσα είχες καιρό να κάνεις και σου έλειψαν. Την Τρίτη μέρα είσαι ήδη στο ψάξιμο «καινούριων» σε όλα τα επίπεδα. Και μέσα στη βδομάδα θα είσαι ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!! Όλα είναι θέμα οπτικής, λογικής και οργάνωσης.

Και για τους βιαστικούς συναισθηματικούς, όπως είπα και πριν, συναίσθημα δεν υπάρχει στην ουσία (για να φτάσεις στην πόρτα του χωρισμού ή το είχες ήδη χάσει ή απλά με το που έφτασες «πάγωσες»), άρα όποια έξαρση χάνεται και εκτονώνεται από μόνη της στην καθημερινότητα. Όσο για το μάθημα που πρέπει να πάρουμε μετά από κάθε σχέση (όχι μόνο ερωτική) θα τα αναλύσουμε μετά από καιρό. Κάποτε, μετά, πολύ μετά, θα ξεθάψεις το σεντούκι των αναμνήσεων θα τα βάλεις κάτω, +, - και θα βγάλεις κάποια συμπεράσματα και θα δεις τι ΔΕΝ πρέπει να ξανακάνεις στο μέλλον.  Τα υπόλοιπα πέτα τα στη θάλασσα, ασήμαντες λεπτομέρειες. 

Με αυτό τον τρόπο, απλά, ξεκάθαρα, εύκολα χωρίς συναίσθημα, (γιατί αλλιώς δεν θα είσαι αντικειμενικός), δεν χάνεις χρόνο από την ζωή σου άσκοπα (είναι και μικρή δε μπορούμε να την χαραμίζουμε έτσι!), κάθε φορά που χωρίζεις μαθαίνεις κάτι (νέα μέρη, ανθρώπους, χόμπι) και τέλος γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος (αφού κάνεις τις απαιτούμενες συγκρίσεις, σκέψεις και την αυτοκριτική σου) .

Άλλωστε, όπως λέει και το λαϊκό άσμα, όποιος ξέρει να αγαπά , ξέρει και να χωρίζει! 
Για περεταίρω βοήθεια σε παρόμοια θέματα, ειδικά για την περίπτωσή σας, θεματάκι στο φόρουμ μας!!! 




31 σχόλια:

  1. Καλησπερα Venus και συνγχαρητηρια για το αρθρο σου το βρησκω πολυ ενδιαφερον. Θα ηθελα να μοιραστω την δικια μου ιστορια χωρισμου και να μου πεις την γνωμη σου! Πριν 8 χρονια γνωρησα την γυναικα της ζωης μου ειλικρινα οταν την πρωτοειδα καταλαβα αμεσως οτι αυτη ειναι η μια και μοναδικη δεν ειχα ξανανειωσει ετσι για αλλην οσο καιρο και αν ημουν μαζι της αλλα με αυτην δεν χρειαστηκε καν να την γνωρισω μονο και μονο με τον τροπο που με κοιταξε αφεθηκα σαν μικρο παιδι για μενα τπτ αλλο δεν ειχε ποια σημασια παρα μονο πως θα την εκανα ευτηχισμενη ! Απο την πρωτη μερα εως και προσφατα πριν χωρισουμε δεν αποχωριστηκαμε ουτε μερα ολοι λεγανε ποσο δυνατη ειναι η αγαπη μας και ποσο αφωσιωμενοι ημασταν ο ενας στον αλλον . Σε ολα αυτα τα χρονια δεν επαψα ποτε να την αγαπαω και να την ερωτευομαι καθε μερα και ποιο πολυ , οτι και να μου ελεγε οπως και να μου συμπεριφερονταν την συνγχωρουσα αμεσως (μηδεν ιχνος εγωισμου) μετα απο δυο χρονια σχεσης και αρραβωνιασμενοι πλεον μου ειπε οτι δεν ηταν ποια ευτιχισμενη και οτι δεν ημουν ο ανθρωπος που περιμενε ξερετε ο ρομαντικος ο γεματος εκπληξεις κλπ κλπ .... εκεινη την μερα εχασα την γη κατω απο τα ποδια μου εκλαψα σαν μικρο παιδι υστερα μαζεψα την βαλιτσα μου την αγκαλιασα και της ειπα αν αυτο σε κανει ευτιχισμενη τοτε θα φυγω μακρια σου ! Δεν περασαν δυο ωρες που με πειρε τηλ κλεγοντας να γυρισω πισω και οτι ολα αυτα που μου ελεγε δεν τα εννουσε .. Τοτε γυρισα με δακρυα χαρας πλεον και την ρωτησα αφου μου ειπες οτι δςν ειμαι τοσο ρομαντικος κλπ κλπ και ξερεις οτι δεν μπορω να αλλαξω μου απαντησε οτι εγω ημουν ο ανθρωπος που θα ηθελε να μοιραστει την υπολοιπη ζωη της . Μετα απο λιγο καιρο παντρευτικαμε και καναμε και ενα πανεμορφο κοριτσακι . Περασαμε τοσα και τοσα μαζι χαρες, λυπες ακομα και οταν αρρωστισε εκει διπλα της χωρις να ληψω ουτε λεπτο . 8 χρονια και αυτο το λεω μεσα απο την καρδια μου της εδωσα τα παντα οτι ειχα και δεν ειχα ολο μου το ειναι ανοικε σε αυτην . Πριν λιγο καιρο αρχησα να νοιωθω μια κρυαδα στο βλεμα της οταν με κοιταζε και γενηκα αρχηζε να αλλαζει την ρωτησα τι συμβαινει και αρχισε παλι τα ιδια οπως την προηγουμενη φωρα μονο που τωτα ηταν ποιο αδεια σαν να μην νειωθει τπτ . Βλεπεις αλλον την ρωτησα και αμεσως εβαλε τα κλαμματα πως εγω νομιζα κατι τετειο για αυτην , ενταξει τοτε αφου εγω ειμαι ο λογος που εισαι δυστιχισμενη ας χωρισουμε τοτε και ειλικρινα σας ειπα θα εδεινα τα παντα για να ειναι ετιχισμενη ακομα και τον εαυτο μου θα θυσιαζα!
    Μετα απο δυο μερες που χωρισαμε εμαθα απο φιλους οτι ηταν με αλλον εδω και εναν μηνα , οταν το εμαθα ολος ο κοσμος μου γκρεμιστηκε ενοιωσα τοσο μα τοσο προδωμενος ακομα δεν μπορω να καταλαβω γιατι αυτη η υποκρισια .. Το παραξενο ειναι οτι ολα οσα ενοιωθα για αυτην πλεον εχουν πεθανει την συναντησα για πρωτη φωρα απο οταν το εμαθα και δεν ενοιωσα τπτ για αυτην ουτε καν θυμο απολητως τπτ. Οποτε ναι Venus ολα οσα γραφεις παραπανω ειναι αληθεια , Ολα ειναι θεμα εγωισμου και εμμονης ! Μου πηρε 8 χρονια να το καταλαβω αλλα πλεον δεν υπαρχει αμφιβολια .............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sorry ξεχασα να βαλω nickname : Zisis

      Διαγραφή
    2. Κοίτα τώρα...γίνεσαι μηδενιστής!Όλες οι αγάπες και οι έρωτας δεν είναι τίποτα παραπάνω από την ανάγκη μας για συντροφιά, την ανάγκη μας να αγαπήσουμε και να αγαπηθούμε...μία ανάγκη που ξεκινάει από μέσα μας και προηγείται του προσώπου που θα γνωρίσουμε και θα του δώσουμε το συναίσθημα.

      μπορεί σε πρώτη φάση να είναι εγωιστικό και ποταπό όπως το λέω αλλά είναι αλήθεια. και εφ όσον ισχύει για όλους κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει κανέναν.

      Παρ όλα αυτά και τον τρόπο που γεννάται το συναίσθημα αγαπάς και αφοσίωσης, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει, δε σημαίνει ότι οι πράξεις μας δεν γίνονται για να φροντίσουμε τον άλλον.

      Απλώς μετά από πολύ συναίσθημα νιώθεις πατημένος και προδομένος και απο αντίδραση πας στο άλλο άκρο. Όσα ένιωσες δεν ήταν μόνο μία εμμονή. Ήταν και εμμονή, αλλά όχι μόνο αυτό.

      Όσο για την γυναίκα σου μπορεί απλά να βολευόταν, μπορεί όμως να υπήρξε ερωτευμένη για λίγο ή πολύ καιρό. Απλώς τίποτα δε διαρκεί για πάντα. Το ότι δεν ήθελε να είστε μαζί δεν σημαίνει ότι δεν σε αγαπάει ή δεν σε εκτιμάει. Απλώς συμβαίνει καμιά φορά οι άνθρωποι να θέλουν ανανέωση ή να νιώθουν ανικανοποίητοι. Δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις για αυτό. Όπως δεν μπορεί κανένας να κατηγορήσει εσένα για την αγάπη και την υποχωρητικότητα σου.

      Φυσικά όλα αυτά τώρα σου φαίνονται ανόητα, σε καταλαβαίνω. Αλλά με τον καιρό θα συμφιλιωθείς. Έτσι είναι οι άνθρωποι, Μακάρι να μπορούσαμε να τους κάνουμε όλους ευτυχισμένους με την συμπεριφορά μας, αλλά δεν γίνεται πάντα υπάρχουν απώλειες.

      Ένιωσες όμορφα συναισθήματα και πρέπει να συνεχίσεις να την αγαπάς και αν την σέβεσαι και να την προσέχεις. Έχετε ένα παιδί μαζί και οφείλεται να είστε αγαπημένοι γι αυτό. Αγαπημένα και σωστά δεν είναι τα ζευγάρια που κοιμούνται μαζί αλλά εκείνα που και ο δύο γονείς είναι ευτυχισμένοι, εκτιμούν ο ένας τον άλλον και είναι κοντά στο παιδί τους.

      Δώσε χρόνο στον εαυτό ου να μην την βλέπεις πια ερωτικά και θα βρεις άλλη γυναίκα να σε αγαπάει και να την αγαπάς. Όσο για την προδοσία όπως το θέτεις... έχεις δίκιο...αλλά και οι συνθήκες ήταν δύσκολες. Καμιά φορά κάνουμε λάθη όχι επίτηδες αλλά επειδή δεν ξέρουμε τι είναι ή πως γίνεται το σωστό.

      Μη μισείς ότι αγάπησες, αλλά βάλε την στη θέση που της αξίζει. Να την έχεις σαν αδεφρή!

      Σου εύχομαι να έχετε άριστες και δεμένες σχέσεις με την γυναίκα σου, να χαρείτε την κορούλα σας όπως επιθυμεί, να γίνετε όλοι σας πολύ πολύ ευτυχισμένου, με όποιο τρόπο του πρέπει του καθενός!

      Διαγραφή
  2. καλησπερα..χωρισα πριν λιγο καιρο και θα θελα να μοιραστω την εμπειρια μου αυτη,ισα ισα για να μου φυγει ενα μικρο βαρος..λοιπον εδω και μερικους μηνες τα ειχα με ενα αγορι..ηταν η 1η μου σχεση οποτε μεχρι να προσαρμοστω ημουν καπως επιφυλακτικη..στη συνεχεια ομως αλλαξα.αρχισα να κολλαω και να δενομαι μαζι του χωρις να υπολογιζω τις συνεπειες..μολις αρχισα λοιπον εγω να κολλαω μαζι του εκεινος αριχισε να απομακρυνεται..ειχε γινει υπερβολικα ψυχρος και αδιαφορος ενω στην αρχη δεν ηταν καθολου ετσι..παλια ηταν γλυκος,τρυφερος,ελεγε ωραια λογια..μεχρι που μια μερα μου ειπε οτι δεν ηταν τελικα ετοιμος για σχεση,οτι ηθελε πιο ελευθερα πραγματα και εγω τον πιεζα και χωρισαμε..στην αρχη λοιπον το ειχα παρει εγωιστικα και μπορω να πω πως χαιρομουν που χωρισαμε..μετα ομως αρχισε να με παιρνει απο κατω..αρχισε να μου λειπει και να τον σκεφτομαι συνεχεια,να νοσταλγω τη σχεση μας και τις στιγμες μας και να τον θελω παλι πισω..εκανα προσπαθειες για να επικοινωνισω μαζι του αλλα εκεινος ειναι ανενδοτος.δε μπορω να το πιστεψω οτι με χωρισε ετσι.τον ειχα πολυ ψηλα,νομιζα οτι ηταν ξεχωριστος,οτι η σχεση μας ηταν ξεχωριστη και με εκανε να νοιωσω προδομενη,οτι ολα οσα πιστευα μαζι του ηταν ενα ψεμα..ολοι μου λενε να ξεκολλησω και οτι αυτος δε μου αξιζει.θελω πολυ να προχωρησω αλλα δε μπορω.στεναχωριεμαι πολυ,δεν ηθελα να τελειωσουμε ετσι..τα ειχαμε βεβαια για λιγο καιρο αλλα εγω κολλησα(ηταν η 1η μου σχεση,ενας λογος παραπανω πιστυεω..)..εχουμε χωρισει εδω και 2μηνες τωρα..φοβαμαι οτι ακομα κι αν κανω σχεση με αλλον,θα τον σκεφτομαι ακομα..
    ντινακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίνα μου είναι λογικό να νιώθεις απογοητευμένη! Όταν μία σχέση τελειώνει και γι αυτή τη σχέση είχες προσδοκίες και συναισθήματα είναι φυσικό να σε στεναχωρεί. Με τον καιρό όλα περνάνε όμως και η ζωή είναι πολύ όμορφη. Στο κάτω κάτω όλα έχουν ένα τίμημα! Ένιωσες κάτι δυνατό και αφέθηκες, πρέπει να είσαι σε θέση να το αντιμετωπίσεις ακόμα και αν δεν έπρεπε να το κάνεις. Κάθε επιλογή και πράξη μας έχει ένα ρίσκο, γι αυτό ακόμα και στον έρωτα πρέπει να βάζουεμ λίγη λογική. Αυτό ήταν και το μάθημα που πήρες!

      Επίσης δεν υπάρχουν ούτε τέλειοι άνθρωποι ούτε τέλειες σχέσεις ούτε με το τέλος μίας σχέσης έρχεται το τέλος του κόσμου! Κάθε άλλο, η ζωή είναι (όπως έχω πει κι σε άλλο κείμενο!) μία σκάλα, έχει πολλά σκαλοπάτια και όλα είναι το ίδιο σημαντικά από την αρχή ως το τέλος. Μπορείς να την ανέβει και να την κατέβεις αργά γρήγορα με βοήθεια ή χωρίς. Αλλά πάντα κάτι παίρνεις! Άλλοι λοιπόν είανι μικρά σκαλοπάτια και άλλοι πλατύσκαλα. Οι δεύτεροι είναι οι αξιόλογοι και οι καλές σχέσεις αλλά χωρίς τα μικρά κακοφτιαγμένα σκαλοπάτια δεν θα τα εκτιμούσες!

      Σε αυτό το σημείο λοιπόν, αγάπα τον εαυτό οσυ αν δεν το κάνεις εσύ κανείς δεν θα το κάνει. Πρέπει να έχει αυτοεκτίμιση και αξιοπρέπεια, δεν θα κυνηγάς τον κάθε τυχαίο πόσο μάλλον όταν σου λέει ότι δεν θέλει, αν μη τι άλλο οφείλεις να σεβαστείς την απόφασή του ότι δε σε θέλει! Αυτό δεν αλλάζει και μόνο την εικόνα σου χαλάς. Φέρσου ώριμα.

      Μπορείς λοιπόν να στεναχωρίεσαι εσωτερικά. Επένδυσε όμως στον εαυτό σου, διασκέδασε, κάνε νέες ασχολίες, βάλε άλλους στόχους και όταν έρθει η ώρα και δεν θα σε πειράζει που χώρισες και θα βρεις κάποιο καλύτερο αγόρι, στο οποίο θα αφεθείς σιγά σιγά και εφ όσον τα δείγματα δείχνουν ότι το αξίζει!

      Καλή σου τύχη!!!Ψυχραιμία, λογική και σύνεση! Με το να κλαίγεσε δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπερα σας!Θα ηθελα κι εγω να μοιραστω την εμπειρια μου(που ειναι και πολυ προσφατη) στο χωρισμο.Χωρισα πριν 2 εβδομαδες με το φιλο μου και δεν ηταν καθολου επιλογη μου.Ημασταν μαζι 1 χρονο και πηγαιναμε απο το καλο στο καλυτερο.Στην αρχη φοβοταν τη δεσμευση λογω των αρνητικων εμπειριων που ειχε.Εγω 27 εκεινος 30. Τον τελευταιο μηνα του ειπα οτι εχω περασει κρισεις πανικου, του ανελυσα ποτε ξεκινησε και οτι ειμαι στο τελος μιας θεραπειας.Παιδια, με ετρωγε ολο τον καιρο, ηθελα να το πω, ομως οι συμβουλες ελεγαν αλλα.Μολις το ειπα, του πυροδοτησα το αγχος του, εγινε κλειστος, πολυ αγχωμενος, αρχισε να θελει το χρονο του και να μενεις στο πατρικο του...κι εγω αρχισα να πεθαινω ψυχολογικα διαπιστωνοντας οτι αυτος τελικα δεν ειναι ο ανθρωπος μου.Αρχισενα αναλυεει αρνητικα τον εαυτο του, κοινως προσπαθουσε να με κανει να φυγω...λαθος μου που το ειπα; καλα τι επαθα ρε παιδια aids; Δυστυχως προσπαθησα με νυχια και με δοντια να τον κρατησω κυνηγωντας τον συνεχεια και προσπαθωντας να κανω τα πραγματα ομως παλια.Ετσι μετα απο ενα μηνα κακης συμβιωσης, μπηκα στο σπιτι μας, ολα τα πραγματα του ελειπαν και βρηκα και ενα γραμμα στο οποιο ελεγε οτι εχει πιεστει, δε θελει να παντρευτει, δεν εχει σπιτι, δουλεια κλπ και οτι αξιζω κατι καλυτερο.Σε ολη τη σχεση μου ελεγε οτι ειμαι τα παντα για εκεινον και απο τα παντα πηγα στο τιποτα...φοβαται λεει μην παθω κατι αργοτερα και τι θα κανει, πως θα τα βγαλει περα...λυπαμαι βαθια ειλικρινα.Ενα βημα πριν τη δεσμευση με αφησε γιατι επαθα κρισεις πανικου και πηρα αγωγη.Τωρα κταλαβαινει λεει γιατι δεν παντρευτηκα μεχρι σημερα ενω ειμαι πολυ ομορφη και μορφωμενη.Τα λογια του καρφια στην ψυχη μου.Ειλικρινα.Ισως επρεπε να το πω απο την αρχη ηη να σωπαινα για παντα;Ισως ειδε οτι δεν ειμαι τοοοσο δυνατη ωστε να μπορω να στηριξω ενα σπιτι μονη μου.Οπως και να εχει εγω μιλησα και αν μετανιωνω κατι ειναι γιατι δεν το εκανα νωριτερα.Αυτη ειμαι, επαθα κρισεις πανικου, το κοντρολαρω και μεσα απο αυτο εχω οροθετησει και εντελως διαφορετικα τη ζωη, κοινως ειμαι πιο ωριμη πλεον.Πραγματικα ποναω και δε χωραει το μυαλο μου οτι αυτος ο ανθρωπος ειναι τοσοσ δειλος ωστε να με αφησει, ενω καθημερινα εδιχνες την ικανοποιηση του σε σχεση με αυτα που του προσφερα και ημουν.Πιστευετε οτι θα γυρισει;Πλεον σταματησα τα τηλεφωνα που το μονο που καταφερναν ηταν να "φουσκωσουν" το ΕΓΩ του. Ευχαριστω για το χρονο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο γραμμα του σε μειωνε λες και ησουν καμια τρελη !!! Ο ανθρωπος ή τερμα αστοιχειωτος ειναι ή πολυ κακιασμενο ανθρωπακι για να σου λεει τετοια.Αλλα επειδη ειμαστε καλοι ανθρωποι δεν θελουμε να πιστευουμε οτι ειναι κακος. Βλαχαδερο ομως ειναι. Ας διαβασει λιγο στο ιντερνετ τι ειναι οι κρισεις πανικου.Το γιδι !!

      Διαγραφή
  4. ακομα και να γυρισει,αφου εφυγε μια φορα γιατι να τον δεχτεις πισω;οταν ο ανθρωπος σου σε αφηνει σε μια δυσκολη στιγμη της ζωης σου τοτε δε σου αξιζει..ισως να μη σε ηθελε τοσο πολυ,ισως να μη σε αγαπουσε και να μη σε νοιαζοταν οσο νομιζες..γιατι αν πραγματικα σε νοιαζοταν θα ηταν εδω,μαζι σου,δε θα ειχε φυγει!την εχω πατησει πολλες φορες ετσι και με γκομενους και με φιλες και εχω πληγωθει ασχημα..στην αρχη να σου λενε ωραια λογια και σε μια δυσκολη φαση να σε παρατανε...αυτα τα ατομα δεν αξιζουν μια!!και δεν πρεπει να στεναχωριομαστε για αυτους ουτε να να τους κυνηγαμε ποσο μαλλον οταν αυτοι μας παρατανε!!οσο κι αν πονας(κ ξερω οτι ειναι πολυ δυσκολο),θυμησου οτι εχεις και μια αξιοπρεπεια και δεν πρεπει να επιτρεπεις σε κανενα να σε κανει να την χανεις και να πεφτεις εξατιας του!σηκω λοιπον και προχωρα!μην ασχολεισαι με καταστασεις και ατομα του παρελθοντος..καποιος λογος θα υπαρχει που δεν υπαρχουν στο παρον σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. koita otan exeis mia sxesi to zitima einai na einai to zeugari agapimeno allios den iparxei noima na iparxei kan auti h sxesi.giati kai ego me ton diko mou konteuoume na kleisoume ena xrono alla den 3ero ego prosopika ti 8a kano akomi giati tora teleutaia olo vaginei kai pio poli me tin 3aderfi tou kai mou exei pri3ei auta pou den exo.signomi kiolas alla oi antres prepei na katalavainoun oti mia kopela den exei panta tin ore3i tou.kai akomi perisotero prepei o enas na sevetai ton allon.prin ta ftia3o me auton pou exo tora sxesi eixa enan allo o opoios mou eixe kanei tin zoi patini kai sto telos pira moi mou tin apofasi na ton xoriso apo moni mou.giati opote vgainame isos na min mou edine kai simasia h' na variotane epomenos den eixe noima na ka8iso allo mazi tou kai na me prizei giati me auton ton tropo xalaei kai h dikia mou h dia8esi giati opote ekeinos itan xalia i8ele na ton katalavaino ego alla opote ego imouna xalia den mporouse na me katalavei.kai ola auta gia mia kopela einai spastika opos kai gia enan antra exei alla provlimata pou mporei na ton enoxloun stin sxesi tou me mia kopela.fisika ego me auton pou ta exo tora 3analeo konteuoume na kleisoume 1 xrono kai auto giati eimaste poli agapimenoi meta3i mas allios 8a eixe figei kai autos.Alla tora tis teleutaies evdomades me exei pri3ei epeidi ekeinos einai diakopes kai pernaei mia xara opote me pernei h' ton perno mou leei kai kala oti tou leipo.vevaia mporei na isxiei alla epeidi einai makria einai stin roumania kai opote den ton paro til me pernei ekeinos kai mou leei giati den me pres oli mera?kai tou leo h' oti eixa douleia h' oti koimomouna h' oti imouna me tin parea tou.kai epeidi tis perisoteres fores koimamai giati kai ego douleuo se ena magazi kai sigekrimena sto magazi tis manas mou se ena komotirio kai erxomia kourasmeni sto spiti kano mpanio kai pefto gai ipno.kai mia fora den me eixe pistepsei kai ego me kati tetoia neuriazo.kai eimai kai 18 xronon kai douleuo kiolas me dio doulies h alli einai oti asxoloumai me ipologistes diladi mporo na gtia3o kati otan me pernoun diafora atoma kai pio poli oi filoi tou pou tous xalaei kati kai me pernoun amesos til na pao.kai an den pao mou leei o dikos mou giati den piga na ftai3o ton ipologisti tou filou tpu kai tou leo giati ti ora pou me pire o filos tou ego eixa girisei prin kanena 2 oro apo tin douleia.kai anagastika pira to ama3i kai piga giati menoun kai makria oi filoi tou.filia polla se olous.kai otan kanete mia sxesi pano apo ola iremia xreiazetai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα και εγώ έχω μια έμμονη με μια κοπέλα την οποία από την πρώτη μέρα που την είδα είπα αυτή η κοπέλα θα γίνει δικιά μου έτσι πίστευα αλλά έπεσα έξω αν και την πλησίασα και της είπα τα συναισθήματα μου αυτή μου απάντησε ότι με βλέπει σαν φίλο εμένα όμως αυτό δεν μου άρεσε και από τότε έχω πάθει μαζί της εμμονή όλοι μέρα σκέφτομαι πως να της αλλάξω γνώμη. Θέλω την βοήθεια σας στο πως μπορώ να το κάνω αυτό η να μου πείτε πως να την αγνοήσω ώστε να μην πονάω άλλο από της απορρίψεις Της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα!Διάβασα το άρθρο και σχεδόν όλα τα σημεία που αναφέρεις ισχύουν.Στις σχέσεις όμως από απόσταση,ιδιαίτερα σε ανήλικη ηλικία που δεν είσαι πλήρως ανεξάρτητος (π.χ. 16) ο χωρισμός έρχεται και χωρίς να το θέλεις και έχοντας παλέψει πραγματικά και οι δύο για το αντίθετο.'Ολα όσα ένιωθες καθ'όλη τη διάρκεια της σχέσης(έστω κι αν κράτησε περισσότερο από απόσταση) παραμένουν για αρκετό καιρό μέσα σου,όχι απαραίτητα επειδή σ'αρέσει το μελόδραμα και ο ρόλος του θύματος,αλλά διότι τα συναισθήματα σου για το συγκεκριμένο άνθρωπο υπήρξαν αληθινά.Επιπλέον,πιστεύω στον έρωτα σε νεαρή ηλικία ακόμα και πριν θεωρηθεί η σχέση ολοκληρωμένη.Το να συνειδητοποιείς επίσης ότι πλέον δεν αποτελείς μέρος της καθημερινότητας του άλλου είναι θεωρώ απλά μία σκέψη ανάμεσα στην όλη ψυχική φόρτιση κι όχι ένας καθοριστικός παράγοντας στη στάση σου.Προσωπικά,κατα τη διάρκεια των καλοκαιρινών μου διακοπών ερωτεύτηκα το ξάδερφο της κολλητής μου που μένει στην Αγγλία (είναι Έλληνας).Τα συναισθήματα ήταν αμοιβαία και για μένα πιο δυνατά από κάθε άλλη φορά.Γενικά θεωρούσα ότι δεν υπάρχει έρωτας που θα με έκανε να αποβάλλω τον εγωισμό μου όσο αφορά το απαραβίαστο του προσωπικού μου χώρου(προκειμένου να απολαμβάνω απεριόριστο χρόνο μόνη μου διαβάζοντας ή με τους φίλους μου).Ήμασταν μόνο 10 μέρες μαζί και 2 μηνες συνολικά(μαζί με το διάστημα που ζούσαμε χωριστά).Είχαμε συμφωνήσει ότι θα συναντιόμασταν με κάποιο τρόπο τα Χριστούγεννα,Τα δεδομένα όμως άλλαξαν όταν εκείνος θα μετακόμιζε σε ένα άλλο μέρος της Αγγλίας και δεν ήταν πλέον σίγουρος αν θα μπορούσε να έρθει στην Ελλάδα τα Χριστούγεννα ή έστω το καλοκαίρι.Του πρότεινα να χωρίσουμε όταν κατάλαβα ότι πολλά πράγματα στη συμπεριφορά του είχαν αλλάξει.Δε μου μιλούσε όπως πριν,πολλές φορες δεν απαντούσε για μέρες στα μηνύματα μου κι όταν απαντούσε άλλωτε ήταν τρυφερός στην προσπάθεια του να τα καταφέρουμε κι άλλωτε ήθελε χρόνο να σκεφτεί.Συμφώνησε κι εκείνος να μην είμαστε μαζί αν και φάνηκε να θύμωσε.Από εκείνη τη μέρα δε μου έχει ξαναμιλήσει.Αντιθέτως εγώ προσπάθησα γιατί μου φαίνεται πολύ σκληρό να αντιμετωπίζεις κάποιον που αγάπας και που υπό άλλες συνθήκες πολύ πιθανόν να καταφέρνατε να διατηρήσετε τη σχέση σας σα ξένο.Τον σκέφτομαι ακόμα αν και υποψιάζομαι ότι συμβαίνει τόσο έντονα επειδή δεν έχω καταφέρει να ασχοληθώ και πολύ με το κομμάτι του έρωτα ξεκινώντας κάτι καινούργιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μικρή ηλικία(πιο λογικό)..η ίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω πριν δυο μερεσ με χωρισε το αγορι που ειχα επει 1 ρονο ειπε οτι τελικα καταλαβε οτι δεν ηθελε σχεση και ηθελε να μεινει μονοσ και οτι εγω μια χαρα κοριστι ημουν απλα δεν μου αξιζε.το θεμα ειναι οτι τοσο ακιρο εγω εκανα υπομονη δεν βγαιναμε τα σαβατα ειμασταν ολοι μερα μεσα στο σπιτι μαγειρεβα επλενα καιι αυτο βασικα.ποτε δεν μαγκαλιαζε δεν με φιλουσε πολυ σπανια και ποτε δεν μου ειπε μια γλυκια κουβεντα.εγω καθομουν γιατι τον αγαουσα αλλα αυτοσ ουτε προσπαθσηε μετα απο οτι εκανα εγω για αυτον να αλαξει και να κανει πισω σε κατι απλα μια ωραι αμερα μ,ου ειπε τελοσ αδειασα το σπιτι που μεναμε μαζι καικι του λεω ευχαριστημενοσ και μετα εκλαιγε και σηκωθηκα και εφυγα.εγω 25 χρονων καιι αητοσ 33.ημουν δηλαδη μονο υπηρετρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συμπεριφορά του δεν ήταν σωστή αλλά ο λάθος αυτής της σχέσης ήσουνα εσύ. Για δύο λόγους: α) εσύ του άφησες τα περιθώρια να σου φέρετε έτσι και β) το γεγονός ότι εσύ αγαπάς κάποιον και κάνεις κάθε θυσία (όχι και τόσο ανιδιοτελώς) δεν τον υποχρεώνει να νιώθει το ίδιο.

      Εσύ έδειξες να μην αγαπάς και να μην προσέχεις τον εαυτό σου, αφού του έδωσες την ευκαιρία όχι μόνο να σου στερεί όσα ήθελες από την σχέση αλλά να πρέπει και να δίνεις τόσα πολλά. Αν εσύ δεν εκτιμάς και δεν προσέχεις τον εαυτό σου δε θα το κάνει κανείς. Κανείς δεν έχει αυτή την υποχρέωση.

      Εκείνος βολευόταν από την κατάσταση αλλά και εσύ δεν πας πίσω καθώς θέλησες μέσα από την συμπεριφορά σου να τον κάνεις να σε αγαπήσει. Δεν εξαναγκάζονται όμως τα συναισθήματα. Και τους ανθρώπους ή τους δέχεσαι όπως είναι ή διαλέγεις άλλους.

      Λυπάμαι που έκανες τόσο κακό στον εαυτό σου άδικα και ελπίζω να έμαθες να σε αγαπάς ώστε να επιλέγεις και κατάλληλους ανθρώπους θα συμμερίζονται τα συναισθήματά σου.

      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  10. Καλησπερα σε ολη την παρεα...θα ηθελα να πω και εγω τη δικη μου ιστορια γιατι ειλικρινα ψαχνω για μια συμβουλη για το τι ειναι καλυτερο να κανω...πριν 8 μηνες περιπου τα εφτιαξα με μια κοπελα...δεν τα ειχαμε καιρο..στην αρχη τα πηγαιναμε πολυ καλα...ειχε κατι που με εκανε να νιωθω πολυ καλα μαζι της...προσπαθουσα να κανω οτι περνουσε απο το χερι μου για να ειναι καλα και ευτυχισμενη ισως μερικες φορες σε υπερβολικο βαθμο αλλα ειλικρινα το εκανα οχι γιατι μου το ζητουσε απλα επειδη το ηθελα εγω...πριν ομως τα φτιαξουνε εγω ειχα κοψει την αναβολη για το στρατο...τα φτιαξαμε και επειτα της το εφερα με τροπο οτι πλησιαζε ο καιρος να φυγω για να δω τις αντιδρασεις της...στην αρχη ηταν λιγο διστακτικη αλλα μου ειπε οτι θα το παλεψουμε..τις επομενες μερες αρχισαν τα προβληματα ομως...μαλλων επειδη το συνηδητοποιουσε...μαλωναμε συχνα για χαζομαρες...αρχισε λοιπον να μου ριχνει σποντες για χωρισμο..εγω προσπαθουσα να της μιλησω γιατι δεν ηθελα να τη χασω..τελικα μου ελεγε οτι δεν παει αλλο..και χωρισαμε...οταν τη ρωτησα να μου πει το λογο τουλαχιστον να ξερω γιατι μου ειπε 1)οτι ειμουν πολυ καλος για εκεινη 2)οτι ηθελε να τη γραφω(αφου βεβαια σε συζητηση λιγο καιρο πριν μου ειπε οτι με τον πρωην της χωρισε γιατι την εγραφε) και 3)λογο του οτι εφευγα φανταρος και επειδη το ειχε ξαναπερασει δεν ηθελε...ετσι χωρισαμε..στην αρχη της εστειλα εγω ενω ειμουν αδεια γιατι μου ελειπε και ηθελα να τα ξαναβρισκαμε και μου απαντησε 3 μερες μετα τη μερα που εφευγα...μαλωσαμε και επειτα δεν ξαναμιλησαμε...οταν ξαφνικα πριν λιγο καιρο μου εστειλε να δει τι κανω..αλλα παρολο μου ηθελα να της μιλησω δεν της απαντησα...και ερχομαστε στο τωρα οπου εχω ακομα 2 μηνες θητειας και εμαθα οτι ο πραγματικος λογος που χωρισαμε απο εμπιστο ατομο ηταν λογο του στρατου και απο τοτε καθομαι σε αναμενα καρβουνα γιατι μου λειπει ακομα και τη θελω παρα πολυ...θελω να πιασω να της μιλησω αν θελει να ξαναειμαστε μαζι τωρα που απολυομαι αφου με την αδεια που εχω μου μενει ενας μηνας...αλλα με εχουν φαει οι σκεψεις τι ειναι σωστο να κανω...πρεπει να ριχνεις τον εγωισμο σου για καποιον που θες για δευτερη φορα;;να κανεις δηλ. τα παντα για τον αλλο χωρις να σε νοιαζει απλα επειδη θες να εισαι μαζι του..... και αυτη τωρα θα νιωθει τα ιδια με πριν μαθει οτι φευγω φανταρος;;;θα θελει να ειμαστε μαζι;;αξιζει να το προσπαθησω και αν οχι πως θα καταφερω να την ξεχασω αφου 8 μηνες τωρα δεν μπορεσα...αυτες οι σκεψεις με τρωνε συνεχεια....συγνωμη για το μεγεθος του μηνυματος αλλα ειλικρινα ηθελα να τα πω καπου ολα αυτα και δεν ειχα κανενα γιατι δεν μου αρεσει να τα συζηταω διοτι δεν νιωθω ανετα...ευχαριστω εκ των προτερων για την απαντηση οποιου μπει στον κοπο να απαντησει...καλη συνεχεια σε ολους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. file mou h zwh sunexizetai dwse thn eukairia ston eauto sou na kaneis kainouries gnwrimies na erwteuteis ksana kai na niwseis pragmata..h gnwmh mou einai na mhn kaneis gia na ksanaguriseis ta piswgurismata einai h katastrofh mas ola gia kapoio pousth logo ginodai koita na vgaleis ta sumperasmta sou apo auth thn sxsesh kai na 8umasai ola phgazoun apo to mualo oso esu 8es na menei to mualo kollhmeno sauth toso den 8a ksekolas neo paidi eisai dwse eukairia ston eauto sou..h zwh einai mikrh den ksereis ti sou kruvei mporei meta apo mia wra na gnwriseis ton erwta ths zwh sou ...esu auto pou prepei na kaneis einai na zhseis ma8e na zhseis na apolamvaneis to ka8e lepto th ka8e stigmh kai na gemiseis th mera sou me polles drasthriothtes kai ola 8a er8oun apla sunexise na koitas mprosta h zwh proxwraraei file m..;) perasate kala agaph8hkate alla den htan gia na krathsei gia pada opote apode3outo kai proxwra

      Διαγραφή
    2. Γεια σου! Κατανοώ την απογοήτευσή σου. Είναι λογικό. Αλλά πρέπει να σεβαστείς το δικαίωμά της να αποφασίζει η ίδια για την ζωή της αντί να την πιέζεις με την συμπεριφορά σου να σε θέλει, να σε αγαπήσει και να ναι μαζί σου. Έτσι είναι η ζωή. Οι σχέσεις βασίζονται στην αμοιβαιότητα. Δεν πρέπει να συμβιβάζεσαι με κάτι λιγότερο από αυτό που θες αλλά ούτε και να δρας παθητικά επιθετικά.

      Μη χρησιμοποιείς τα δικά σου συναισθήματα ως μοχλό πίεσης για το άλλο άτομα. Τα δικά σου συναισθήματα δεσμεύουν την δική σου συμπεριφορά, όχι των άλλων. Κράτα ό,τι καλό σε δίδαξε αυτή η εμπειρία και προχώρα την ζωή σου. Όλοι έχουν δικαίωμα στην ευτυχία και πρέπει να την διεκδικούν. Μη κακίζεις κάποιον που το κάνει. Αντ΄ αυτού ακολούθησε το παράδειγμά του.

      Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  11. ta eixa gia perpou 11 mhnes me ena agori pou me latreue eilikrina me latreue eixe ftasei se shmeio na kla4ei gia mena ka8e fora mou epivevaiwne poso polu me 8elei sth zwh tou kai oti to mono pou 8elei einai na maste kala kai na mhn me xasei wstoso auto to agori eixe kapoies asxhmes sunh8eis kapnize xorto kai eixe dokimasei kai koka den eixe e8istei malista epeidh eixame xwrisei thn deuterh fora pou hmastan mazi mou edei3e pws eixe apomakrun8ei apo ola auta..ektos autou einai enas kouklos ki einai k prwta8lhths sto mpo3 alla ligo h hlikia ligo oi parees oi kai kala alhtes...eg terma diaforetikh egv h kalh kopela pou einai enadia se ola auta pou prospa8ei me ka8e tropo na tou to dei3ei..polles fores htan o3u8umos kai tsakwnomastan allla parola auta ola ta kane apo agaph...x8es ton xwrisa arxika tou xa pei na apomakrun8oume gt 8elw na dwsw vash sto diavasma m eidika twra pou plhsiazei h proetoimasia gia tis panelladikes tou xronou 8elw na katavalw ton diko m agwna kai na ta dwsw ola gia ola kai isws mia sxesh sta8ei empodio se olo auto...ton agapaw kai egw para polu eilikrina perasa polu omorfa mazi tou kai exei trela8ei to kefali m apo x8es olo klaiw kai niw8w polu asxhma me ton eauto mou den 3erw an eprepe na xa fer8ei etsi den h8ela na ton plhgwsw makari na ginotan na mhn ton plhgwsw...makarii ....den eixa proxwrisei mazi t 11 mhnes tra kai pali den h8ela pisteuw pws exw kairo mprosta mou kai den 8elw na to dwsw auto to pronomio se pollous eimai mono 17,5...autos to sevasthke mou leei egw 8a perimenw egw sagapw gia auto pou eisai kai gia auto pou eimai egw mazi sou....htan eilikrina oti kalutero exw zhsei mexri shmera apla fovomoun polu oti 8a denomastan akoma perissotero me to kairo kai oti eprepe na 8esw alles protereothtes sth zwh m twra oso duskolo kai na tan....me parakalaei na milhsoume apo koda na ton dw estw gia mia teleutaia fora alla etsi kai paw katasrafhka den 8a ade3w kai 8a gurisw pali sauton.....mou leipei kai eilikrina einai oti pio duskolo exw kanei..esvhsa to fb ekleisa to kinhto na mhn me vriskei na ksexastoume ligo...elpizw odws na kana to swsto den kserw an eprepe e3arxhs na kanw sxesh kai na de8w sauth thn hlikia sunais8hmatika poso mallon me ena tetoio atomo pou einai toso diaforetikos...ti lete kala den ekana???....anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου! Αχ γιατί βρε γράφεις με greeklish;;;

      Κατ αρχάς να μην εντυπωσιάζεσαι από λόγια και από κλάματα. Οι πράξεις κάποιου πριν και πρώτα απ όλα δείχνουν την αγάπη του. Επίσης, κάποιος που δεν αγαπάει τονε αυτό του όπως το αγόρι και δεν είναι σε νηφάλια κατάσταση δεν μπορεί να αγαπήσει ανιδιοτελώς κάποιον. Οπότε όσο και αν σου αρέσει να πιστεύεις ότι σε λατρεύει και όσο και να το νομίζει, είναι απλώς μία αυταπάτη.

      Επίσης, κανείς δεν κάνει κάτι που δεν θέλει. Δεν φταίνε οι άλλοι γι αυτό που είναι ή για τις επιλογές του. Ενδεχομένως, να εκδήλωσε πιο εύκολα ή πιο έντονα τις τάσεις που είχε λόγω της παρέας του. Αλλά το να ναι χρήστης ναρκωτικών ήταν εξ ολοκλήρου δική του επιλογή. Κάποιος δεν ξεκόβει από τα ναρκωτικά έτσι απλά. Χρειάζεται θέληση, πραγματική και βοήθεια από ειδικούς. Για να είναι αυτοκαταστροφικούς με τον εαυτό του από κάτι προσπαθεί να ξεφύγει που τον πόνεσε. Ό,τι και αν είναι είναι δική του δουλειά να το εκτοπίσει και μόνο ένα επαγγελματίας μπορεί να βοηθήσει σε αυτό.

      Οπότε αν θες να κάνεις οτιδήποτε θετικό και για τους δυο σας, άφησε στην άκρη μία σχέση που είναι τοξική, πρότεινέ του να πάει σε κάποιο πρόγραμμα απεξάρτησης και αν και όταν είναι καλά το ξανακοιτάς. Δε μπορείς να βοηθήσεις κανέναν ή να αλλάξεις κανέναν που δε θέλει να βοηθηθεί και να αλλάξει και δεν προσπαθεί ο ίδιος ενεργητικά. Στα λόγια όλοι καλοί είναι. Τα εξαρτημένα άτομα έχουν συχνά μία στάση σα να μετανοιώνουν και να θέλουν να σε πείσουν ότι θα αλλάξουν, χωρίς να κάνουν πράξη τα λόγια τους. Δεν είναι δική σου δουλειά να τον σώσεις.

      Όσο σκληρό και να είναι αν θες κάτι καλό και για τους δυο σας ή έστω για εσένα, για τον δρόμο του ο ίδιος τον έχει επιλέξει και δεν έχει δικαίωμα να στον επιβάλει, απομακρύνσου και πες του να ζητήσει βοήθεια.

      Καλή τύχη!

      Διαγραφή
  12. ΒΑΖΩ ΤΟ ΑΝΩΝΥΜΟΣ γιατι νοιωθω οτι ειναι κατι δικο μου η δικη μου ιστορια.
    πρην αρκετους μηνες ξεκινησε μια γνωριμια με καποιον εντελως τυχαια ,χωρις καν να υπολογησουμαι οτι θα γενιοταν μια μεγαλη αγαπη δυνατη και βαθια ειλικρινεις χωρις ψεμα και υποκρησια.Αυτος μια ζωη γεματη απογοητευσεις γεματη απο ψεμα καταλειγοντας να πιστευη οτι ολλες ειναι ιδιες .Μαζι μου αρχησε να καταλαμβαινει οτι οχι υπαρχουν οι εξερεσεις και ομως παντα υπηρχεν εκει η αμφιβολια !δεν ειναι ευκολο να καταφερεις να πιστεψεις μετα απο τοσα παθηματα απο γυναικες οτι οντως υπαρχουν και αυτες που ειναι αληθινες και ειλικρινεις!δυσκολο πολυ δυσκολο.αφησα εγωισμους αφησα αξιοπρεπεια παλεψα να νικησω τους εφιαλτες του γιατι οντως ανακαλυψα ενα ατομο γεματο ευαισθησιες ,καλοσυνη.πονουσε πικραθηκε επρεπε να ξαναπιστεψη σε οτι περικλειε η λεξη αγαπη.να πιστεψη ξανα αυτη την λεξη.πιστευω τα καταφερα.ενοιωθε και μου τολεγε οτι ναι καταφερα να τον κανω να ξαναπιστεψη.ομως παντα και ειδικα το βραδυ νοιωθοντας μονος επεφτε παλυ και πτου απο την αρχη.ηθελε να μην μιλω με ατομα που για εκεινον ηταν εχθροι ,δεν συμφωνουσαν στης ιδεες τους και απαιτουσε να τους διαγραξω απο γνωστους.με εβριζε.ολλες ιδεες τελικα εισαστε και με εριχνε τοσο χαμηλα.εγω εκει να προσπαθω να του δωσω πιο πολυ αγαπη στοργη και να μου λεει δεν φταιω εγω αλλα αυτος και να ζητα συγνωμη..και μετα παλυ..μεχρι που μια μερα θυμωσε με κατι που αναρτησα και με εβρησε .αποσυρθηκε .επεσε σιωπη.του εστελα μηνυματα ηξερα οτι τα διαβαζε .ηξερα οτι ηξερε οτι αυτος φταιει.ηξερε αλλα προτειμησε την σιωπη και το φευγω..χωρις ενα αντιο. και εγω ακομη να διαιρωτουμαι το γιατι.ξερω οτι μαγαπησε.το ξερω και το ενοιωθα.ειμαι στο γιατ..καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει ψυχολογικα προβληματα...σ'αγαπησε οσο μπορουσε...πιο περα δε μπορει...εχει θεματα σοβαρα με τις γυναικες...κ το περιεργο θα ηταν να μην εχει αφου τους φερεται απαισια

      Διαγραφή
  13. Γειά σας και συγχαρητήρια για το site sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η απόρριψη πονάει είναι το μόνο σίγουρο από κει και πέρα κοιταχτεί βαθιά μέσα σας πάρτε μια βαθιά αναπνοή και συνεχίστε μπροστά ότι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό έτσι Είναι η ζωή! Καλές γιορτές σε όλους! Και μια συμβουλή επειδή όλοι γυρίζουν πριν τους δεχτείτε πίσω σκεφτείτε πως γυρίζουν για να ικανοποιήσουν τον εγωισμό τους! Δεν υπάρχει Αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητηρια . Διαβαζοντας τις ιστορίες σας βλεπουμε οτι δεν είμαστε οι μόνοι που πονάνε .Ολοι όσοι εχουν αγαπήσει και αγαπηθεί πονάνε οταν χωριζουν .Ακομα κι αν δεν γνώρισαν ποτε απο κοντα αυτον που ερωτεύτηκαν .Εναν ανεκπλήρωτο ερωτα . Ισως θα είχε ενδιαφερον να γράψετε κατι για τους έρωτες που έμειναν για παντα στο μυαλο και δεν έζησαν ποτε . Για τους virtual έρωτες του διαδυκτιου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα ειμαι μαζι με εναν ανθρωπο εδω κ ενα χρονο εγω ειμαι χωρισμενη με ενα παιδακι κ εκεινος ειναι παντρεμενος με μια γυναικα π ζει στ εξωτερικο ενω αυτος στν ελλαδα πριν αποφασισουμε να ειμαστε μαζι ειπαμε ξεκαθαριζουμε τς θεσεις μας κ ειμαστε μαζι κ ετσι νομιζα πως εγινε τουλαχιστον απο μερια μου..με τν γυναικα του τους ενωνει μονο μια δουλεια π κανουν μαζι κ φευγει τν χρονο το πολυ 2 φορες για χαρτια κ λοιπα δεν θα μπω σε λεπτομεριες..εγω αυτον τν ανθρωπο τν αγαπησα κ τν ποστεψα πολυ το ιδιο κ εκεινος κ εκει ειναι που κολλαω για πιο λογο οταν νοιαζεσαι κ αγαπας τν αλλο μπορεις να τν πληγωνεις με ψεματα..του ζητησα πολλες φορες να μ πει τν αληθεια για αν εχουν τελειωσει ολα με τν γυναικα του κ καθε φορα με ηρεμουσε η απαντηση του κ το οτι ηταν εδω για μενα παντα.πριν 2 μηνες εφυγε στν χωρα τς γυναικας του για δουλειες του πηρα δωρο ενα ρολοι..καταχαρηκε οταν το φορεσε κ εγω ενιωσα μεγαλη χαρα..οταν γυρισε προσεξα πως δεν το φορουσε ποτε το αφησα δεν ρωτησα..χαζομαρα μου μεγαλη συνεχισα να ρωταω κ να προσπαθω να μαθω τν αληθειααλλα εκεινος δεν παραδεχοταν τπτ..οσπου βρηκα μια φωτογραφια σε ενα site ξενο τς γυναικας του με το ρολοι μ στ χερι τς εκει τα ειδα ολα!το ρολοι απο κατω σαν αφιερωση εγραφε anywhere i would have followed you..του ζητησα να βγουμε κ να βαλει το ρολοι δεν το εβαλε του εδειξα τν φωτο με πολλες υπεκφυγες στ τελος η απαντηση ηταν οτι τς αρεσε κ τς το εδωσε να το φορεσει κ μετα το ξεχασε ετσι απλα..εγω απο αυτην τν συμπεριφορα καταλαβα οτι δεν γνωριζει κατι η γυναικα του κατι π το ενιωθα καιρο απλα δεν μπορουσα να το αποδειξω γιατι οταν ζητας αληθειες κ ο αλλος σε βγαζει παρανοικη ειναι δυσκολο οποτε εψαξα μονη μου κατι π εννοειται δεν του αρεσε.ναι προφανως ειμαι τυφλωμενη απο ερωτα..πειτε μ λοιπον για πιο λογο ενας ανθρωπος π κανει τοσα πολλα για εναν αλλο λ δειχνει οτι τν αγαπαει κ τν νοιαζεται συμπεριφερεται ετσι κ το θεμα ειναι πως ξερει οτι αυτα π μ κανει δεν μ αξιζουν αλλα τα εκανε κ δεν τα παραδεχτηκε..νιωθω προδομενη γτ του τα εδωσα ολα..το γτ με καιει μονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γεια σας θελω να γραψω και εγω την ιστορια μου μηπως και με βοηθησει καποιος.πριν ένα χρονο και ενώ ημουν σε διασταση με τον αντρα μου γνωρισα καποιον και καναμε σχεση.στην αρχη πηγαιναν όλα πολύ ωραια μεχρι που καταλαβα ότι κατι δεν πηγαινε καλα με αυτόν τον ανθρωπο.με πιεζε πολύ ηταν πολύ ζηλιάρης δεν καταλαβαινε ότι εχω και ένα μικρο παιδι και δεν μπορω να βγαινω οποτε θελει.μετα από πεντε μηνες λοιπον αποφασισα να χωρισουμε και από τοτε ξεκινησε το μαρτυριο μου.εδω και εφτα μηνες δηλαδή με παρακαλουθει με βριζει παντου ανοιξε ψευτικα προφιλ με το ονομα μου με απειλεί με βιντεο που ειχε τραβηξει χωρις να το ξερω.τα εχω βρει παλι με τον αντρα μου και περνει συνεχεια και αυτόν τηλ και τον βριζει και ολη την οικογενεια του.εκανα ασφαλιστηκα μετρα αλλα ουτε με αυτά σταματησε.μολις βγαινει από την αστυνομια παλι τα ιδια.δεν ξερω πια τι να κανω για να γλυτωσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτήν την ευκαιρία να σας πω μια μεγάλη ευχαριστία στον Dr.Mozeba για την επιστροφή του πρώην συζύγου μου. Είμαι η Άννα Ανδρόνικος από την Αγρίνιον της Ελλάδας. μετά από πέντε χρόνια γάμου ο σύζυγός μου έφυγε για άλλη γυναίκα έκανε ό, τι μπορούσε για να τον επανακτήσω αλλά το μόνο που έκανα ήταν άβολο ήμουν λυπημένο αλλά δεν ελπίζω να πάρει πίσω του επειδή είχα πίστη στο Θεό. Έτσι ψάχνω σε απευθείας σύνδεση σχετικά με το πώς μπορώ να πάρω πίσω τον άντρα μου και βρήκα μια δήλωση του Dr.Mozeba για το πώς μια κυρία βοήθησε να πάρει από πίσω, έρχεται σε επαφή και μου είπε το πάθος που περνούσα, μου είπε τι έπειτα μου έκανε μια ξόρκι αγάπη 48 ώρες αργότερα ο σύζυγός μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι λυπάται για αυτό που έκανε και μου λείπει τόσο πολύ, αργότερα εκείνη τη μέρα γύρισε σπίτι και διαβεβαίωσε την παραίτησή μου, από τότε η αγάπη έγινε ισχυρότερη. Για τα υπέροχα πράγματα που έκανε ο Dr.Mozeba για μένα, θα ήταν άδικο για μένα να μην αφήσω τους ανθρώπους να γνωρίζουν ότι ένας τόσο δυνατός παίκτης μπάσκετ ζει. Εάν θέλετε να πάρετε τη σχέση σας / παραδοσιακές ρίζες και βότανα για να θεραπεύσετε την ασθένεια / την επιτυχία και την προώθηση στην εργασία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο mozebaspelltemple@gmail.com ή να το προσθέσετε στο WhatsApp +2348144480786 ευχαριστίες για τη διανομή το χρόνο σου μαζί μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας, Αφού ήρθε σε σχέση με τον πρώην μου για χρόνια, χώρισε μαζί μου, έκανα ό, τι ήταν δυνατό για να τον φέρω πίσω, αλλά όλα ήταν μάταια, τον ήθελα τόσο πολύ λόγω της αγάπης που έχω γι 'αυτόν, τον παρακάλεσα με τα πάντα, έκανα υποσχέσεις, αλλά αρνήθηκε. Πήγα σε έναν φίλο και εξήγησα το πρόβλημά μου στον φίλο μου και πρότεινε να επικοινωνήσω με τον Δρ Wale που την βοήθησε κατά τη διάρκεια της εποχής της. Με αυτόν τον τρόπο έστειλα στον Δρ Wale τον ορθογράφο, του εξήγησα τα πάντα και του είπα πώς το μυαλό μου ενοχλείται κάθε τόσο. και μου είπε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα, ότι όλα θα είναι εντάξει πριν από τέσσερις μέρες, μου είπε ότι ο πρώην μου θα επιστρέψει σε μένα μέσα σε λίγες μέρες, έριξε το ξόρκι και μου είπε να ακολουθήσω την Οδηγία που μου έδωσε και έτσι το έκανα και ακολούθησε όλες τις οδηγίες που μου έδωσε. Παραδόξως στη δεύτερη μέρα, ήταν περίπου 4μμ. Ο πρώην μου με τηλεφώνησε, ήμουν τόσο έκπληκτος, απάντησα στο τηλεφώνημα και το μόνο που είπε ήταν ότι λυπάται τόσο πολύ για όλα όσα συνέβησαν που ήθελε να επιστρέψω σε αυτόν, που με αγαπά τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος και πήγα σε αυτόν, έτσι αρχίσαμε να ζούμε μαζί ξανά ευτυχισμένοι. Έκτοτε, έχω υποσχεθεί ότι όποιος γνωρίζω ότι έχει πρόβλημα σχέσης, θα βοηθούσα ένα τέτοιο άτομο παραπέμποντάς τον στον μοναδικό και ισχυρό ξόρκι που με βοήθησε με το δικό μου πρόβλημα. Το email του: drwalespellhome@gmail.com ή WhatsApp του στο +2349015141346 εάν χρειάζεστε τη βοήθειά του στη σχέση σας ή σε οποιαδήποτε άλλη υπόθεση.
    1) Αγάπη ξόρκια
    2) Χάθηκε η αγάπη
    3) Σταματήστε τα ξόρκια διαζυγίου
    4) Ορθογραφία γάμου
    5) Ξόρκι εγκυμοσύνης
    6) Διαλείμματα ξόρκια
    7) Ξόρκι θανάτου
    8.) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας
    9) θέλεις να ικανοποιήσεις τον εραστή σου
    10) Λοταρία
    Επικοινωνήστε με αυτόν τον υπέροχο άνδρα εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα για μια διαρκή λύση
    μέσω {drwalespellhome@gmail.com}

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)