Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Μη ρωτάς το γιατί η αγάπη αυτή έχει τώρα τελειώσει


Καλημέρα (Με τίτλο από Γονίδη ποιος μας πιάνει!ΛΟΛ)!!! Από σήμερα και επισήμως θα αρχίσει να μικραίνει η μέρα, αλλά το καλοκαίρι είναι ακόμα μπροστά μας (όπως και η εξεταστική μου...γκου χου γκου χου). Μετά από σχετική κουβέντα λοιπόν, έχω αναπτύξει μία νέα θεωρία. Ο χωρισμός είναι ένα συναίσθημα και δεν τίθεται ζήτημα αιτιών.



Ανέκαθεν απορούσα με το πόσο βαριά παίρνουν οι άνθρωποι τις εξελίξεις στην ζωή τους, εννοώ, οκ ένα παιχνίδι είναι, απόλαυσέ το! Ειδικά σε ότι έχει να κάνει με το χωρισμό, επικρατεί ντελίριο! Όλοι, είμαι σίγουρη έχετε δει σε ταινίες και τα λοιπά, την κορυφαία ατάκα ... "(μπουχου χου) εντάξει αφού το θες, αλλά πες μου το ΓΙΑΤΙ" ... εννοώντας φυσικά, να διευκρινιστούν οι λόγοι του χωρισμού.

Συγγνώμη, αλλά πότε δεν με ενδιέφερε κάτι σχετικό! Ούτε ποτέ ρώτησα "γιατί", ούτε πιστεύω ότι θα το κάνω! Ειλικρινά τι σε νοιάζει πως και γιατί πήρε ο άλλος μία τέτοια απόφαση, αν την πήρε καλώς έκανε, και σαφώς θα έχει λόγους. Εντάξει αν επιμένει να δικαιολογηθεί κάτσε άκουσέ τον. Αλλά ποιος ο λόγος να ρωτήσεις από μόνος σου?! Άλλωστε, πιστεύεις ότι σε μία τέτοια φάση θα ειπωθούν αλήθειες?! Το πιο πιθανό είναι να ακούσεις μία κλισέ δικαιολογία (ξέρεις τώρα, δεν φταις εσύ, ο καιρός που έχει υγρασία, οι βεδουίνοι που πλήττονται από επιδρομές και σε καμία περίπτωση η θεογκόμενα ξαδέρφη του κολλητού μου! χαχαχα). Λυπάμαι αλλά όλοι το κάνουμε, το δε σε γουστάρω δεν μπορεί να ειπωθεί κατάμουτρα! Δηλαδή και να μην θες να πεις μπαρούφα, άμα ο άλλος σε πιέζει να του πεις κάτι, αναγκαστικά θα πεις το πρώτο πιο ανώδυνο ψέμα! Άσε που αν υπήρχαν πιθανότητες και διάθεση για βελτιώσεις, λύσεις και τέτοια, δεν θα έκλαιγες το μακαρίτη, αλλά θα προσπαθούσατε.

Η αλήθεια είναι ότι ο χωρισμός είναι ένα συναίσθημα όχι απόφαση συνεδριάζουσας κεντρικής επιτροπής. Το οποίο το νιώθει το ένα άτομο, όχι για τον σύντροφό του, αλλά για την υφιστάμενη κατάσταση, εν προκειμένω την υπάρχουσα σχέση. Και κατά την γνώμη μου όπως και σε κάθε είδος συναισθήματος δεν μπορείς να απαιτείς πάντα να το κατανοείς εσύ ή οι γύρω σου. Ας το δούμε σαν μία πολύ ορμητική επιθυμία, μία δυσφορία, ένα απροσδιόριστο στοιχείο ανικανοποίητου. Σα να θες κάτι που δεν έχεις ή σα να σε πιέζει κάτι.

Πέρα από τις φορές που χωρίζεις για ένα πολύ συγκεκριμένο γεγονός, γενικά οι λόγοι που λες στον εαυτό σου, όσα ζυγίζεις για να καταλήξεις στην απόφαση και όσα θα πεις στον επικήδειο της σχέσης σου στο εγγυώμαι είναι αφορμές ή τέλος πάντως οι ελάχιστες αιτίες. Δεν έχει να κάνει με αυταπάτες ή κοροϊδία, αλλά με την αναπόφευκτα, ελλειπή αντικειμενικότητα. Όταν ζεις μία κατάσταση, ειδικά, συναισθηματικού περιεχομένου, δυστυχώς η λογική σου δεν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και δεν φιλτράρει τα πάντα ως συνήθως. Συνεπώς, στο σκαλοπάτι του χωρισμού δεν δύναται να γίνει λόγος, για ξεκάθαρες και σοβαρές αιτίες (εκτος αν κρατάς βιβλίο συμβάντων όπως μερικές μερικές. τότε ναι το "απροσδιόριστο στηρίζεται πύργο γεγονότων!"). Συνήθως σοβαρές αιτίες, παρουσιάζονται είτε σε μακροχρόνιες σχέσεις που έχει φύγει η πολύ ένταση και έχεις πιο καθαρή κρίση, είτε όπως προανέφερα με την τέλεση συγκεκριμένων πράξεων μη αποδεκτών και από τα δύο μέλη.

Είναι σα να με ρωτάς γιατί είμαι ερωτευμένη μαζί σου! Που θες να ξέρω το πως και το γιατί. Ναι οκ αν το σκεφτώ πολύ θα καταλήξω σε κάποια λογικά συμπεράσματα, ψυχολογικής προσέγγισης και θα έχω χάσει όόόλη τη μαγεία! Όπως ο έρωτας, έτσι και η ανάγκη για ελευθερία, είναι παράξενα κωδικοποιημένα μέσα μας.

..."Ας πούμε, κάτι λίγο οι τσακωμοί, κάτι η βαρεμάρα, κάτι που σου κάνει την ζωή σου δύσκολη και μία περνάτε καλά και πέντε άσχημα, κάτι που δεν αντέχεις τα ίδια και τα ίδια, που θες να μάθεις νέα πράγματα, που δε σε καλύπτει σε μερικούς τομείς, που αγαπάς την ελευθερία σου, που σιχαίνεσαι τα 3λεπτα τηλεφωνήματα κάθε μία ώρα λες και δίνεις αναφορά, που δεν υπάρχει μαγεία και ρομαντισμός που τέλος πάντως νιώθεις ότι το επόμενο βήμα είναι να σου πει "γυναικααα τις παντόφλες μου, και έλα να δούμε ειδήσεις!"

Με λίγα λόγια , όταν κάτι παυέι για χ λόγους να σε καλύπτει και οι εξωγήινοι σε πειράζουν. Είναι να μην πάρεις τον δρόμο της αμφισβήτησης. Τότε ξεκινάνε οι αδιαφορίες, τα "σχέδια", τα παιχνιδάκια και γενικά σαπίζει το πεπόνι (άκου φίλε έκφραση!)!

Πάρτο αλλιώς, στην αρχή μίας κατάστασης, πάντα βλέπεις τον άλλο θεό, τέλειο, αυτό που πάντα ήθελες. Σε τρεις μήνες βλέπεις λίγο τα στραβά του, εντάξει δεν είναι τόσο τέλειος όσο νόμιζες, αλλά μπορείς να τον ανεχτείς λίγο ακόμα. Ε στο εξάμηνο δεν αντέχεις πια! Νομίζεις ότι από αλλού ξεκίνησες και αλλού έφτασες (με τον Πέτρο τα έφτιαξες, Παύλος σου βγήκε!)! Αλλά έτσι είναι ο έρωτας, μπορεί εσύ να εθελοτυφλούσες, μπορεί το άλλο άτομο να το έπαιζε ιστορία για να σε ρίξει! 

Σημασία έχει ότι άμα σκεφτείς έστω και για μία φορά, "ουφ δεν τον αντέχω άλλο μου σπάει τα νεύρα" και καπάκι κάνεις όνειρα για το τι θα έκανες αν δεν ήσουν μαζί της - του και σου αρέσουν κιόλας.... Δε θέλω να σε αγχώσω αλλά σε 5..4..3..2..1.. ΜΠΟΥΜ!!!

Σίγουρα θα έχεις άπλετες αφορμές και ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ αιτίες για το συναίσθημα αυτό, αλλά όπως και να το κάνουμε δεν μπορείς να δώσεις στον άλλο να καταλάβει τι αισθάνεσαι. Αν προσπαθήσεις να του εξηγήσεις (στα αλήθεια), ή θα σε μισήσει ή θα σε πει τρελό - αχάριστο - γκρινιάρη - ...  Είναι συναίσθημα και όπως όλα τα συναισθήματα ούτε μπορείς να τα δημιουργήσεις ούτε να τα εξαλείψεις. Είσαι υπεύθυνος για την διαχείριση τους, αλλά από εκεί και πέρα είναι αυτόνομα.

Και για να καταλήξω δεν έχει νόημα να ρωτάς γιατί. Δεν σε αφορά. Και μην σκεφτείς ότι έχεις δικαίωμα να ξέρεις γιατί τα πράγματα δεν γίνονται όπως θες. Δεν νομίζω να γρίνιαξες ή να αναρωτήθηκες, ΓΙΑΤΙ ήθελε να είστε μαζί. Όχι τώρα που δε σε συμφέρει να ψάχνεις αιτίες. Άλλωστε, σε οποιαδήποτε αλληλεπίδραση με άτομα και καταστάσεις έξω από τον εαυτό μας, ούτε ξέρουμε ούτε ελέγχουμε τις εξελίξεις.

Κάποια πράγματα πρέπει να τα δεχόμαστε όπως είναι και όχι να επιθυμούμε δικαιολογίες ή να προσπαθούμε (χάνοντας την υπερηφάνεια μας) με κατινίες και μικροπρέπειες να πετύχουμε κάτι που δεν είναι από κοινού θεμιτό.

Άρα, μη ρωτάς το γιατί (σου λέω κάτι ξέρει κι ο Γονίδης δλδ, λαϊκό παιδί είναι!), απλά πες καλή τύχη! Όλοι την αξίζουμε και την χρειαζόμαστε!

17 σχόλια:

  1. Μια χαρά τα λες βρε κοπελιά, αλλά να...κάτι δεν μου κολλάει. Υπάρχουν οι φορές που ο χωρισμός δεν είναι συναίσθημα, που έχεις πιαστεί από "κάτι", και αν δεν το συζητήσεις με τον άλλον ίσως κάνεις και το μεγαλύτερο λάθος της ζωής σου. Υπάρχουν φορές που απλά υποπέφτεις σε λάθος συλογισμούς και σκέψεις και ο άνθρωπος σου είναι ο μόνος που μπορεί να τις ξεκαθαρίσει (ναι...ίσως φαίνομαι υπερβολική αλλά συμβαίνουν και αυτά). Στην αρχή, την διάρκεια και το τέλος μιας σχέσης χρειάζεται επικοινωνία...αληθινή, χωρίς πείσματα, εγωισμούς και θεατρινισμούς. Και τότε θα δεις που ακόμα και το τέλος είναι πιο απλό και εύκολο και δεν χρείαζεται ένα κιλό σοκολάτα με κομματάκια και σιρόπι σοκολάτας παρέα με ένα κουτί softex για να τον ξεπεράσεις.

    Jelly ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία που γράφεις φίλη μου! Ναι δεν έχεις άδικο! Αλλά θεωρώ ότι για να κάνεις μία σχέση, όσο την διατηρείς σε καλύπτει. Επιπλέον, προσωπικά δίνω τα πάντα, αν θες, αλλά όσο υφισταται σχέση. Δηλαδή στην τελευταία πράξη δεν κάνω τίποτα.

      Άλλωστε γιατί να φτάσεις ως το τελευταίο στάδιο για να πεις όσα νιώθεις και ότι πιστεύεις. Όπως είπες πρέπει να έχεις καλη επικοινωνία με τον άλλον.

      Αλλά είναι φορές που είτε έχεις πολλά μαζεμένα, είναι είναι πολλές λεπτομέριες, είτε είναι πράγματα που εσύ προσπάθησες αλλά ο άλλος ή σχέση δεν ετκίμησαν. Οπότε τότε είναι συναίσθημα. Εως ανάγκη μπορώ να πω! ;)

      Αλλά γενικά είμαι των αναίμακτων και κυριλε αποφάσεων, άσε που δεν τρώω και γλυκά! κατά την άποψη μου μία σχέση τελειώνει πολύ πριν χωρίσεις! Απλα ο άλλος δεν ξέρει και εσύ δεν θες να το παραδεχτείς στον εαυτό σου! όταν χαθεί η μαγεία και η αθωότητα είναι ζήτημα χρόνου!

      Διαγραφή
  2. τι σημασια εχει το γιατι ... θελω να φυγω θα δωσω και αναφορα??? δε θελω να το συζητησω ...
    LADY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα βρε LADY ... αχ και ενας ανθρωπος που με κατανοει! Ότι είναι να πεις το χεις πει... η στιγμη της απελευθερωσης μονο χαμογελο θελει... (οκ δεν ειναι φυσιολογικο να χαμογελας μετα απο καποιο χωρισμο, αλλα προσωπικα δε ξερω παντα αυτο κανω)!

      Διαγραφή
  3. Νυχτοπούλι βλέπω κι εσύ!
    Μέσα από τις εμπειρίες και τα χρόνια μαθαίνεις πως ο χωρισμός δεν είναι το δύσκολο μονοπάτι αλλά η εύκολη λύση. Γι' αυτό και παρατηρούνται τόσα πολλά διαζύγια στις μέρες μας.

    Αν έχεις βάλει τις σωστές βάσεις σε μια σχέση όταν "νιώσεις" τον χωρισμό δεν θα αποχωρήσεις. Θα κάτσεις και θα βρεις τους λόγους και τις αιτίες μέσα σου, θα τις συζητήσεις με τον άνθρωπο σου. Ίσως κάνει κάτι ή και πολλά που σε φτάνουν στο σημείο αυτό και (ίσως πάλι) μπορεί να προκαλεί αυτήν την κατάσταση εν αγνοία του. Μπορεί και να υπάρχει (άντε το ξαναγράφω....ίσως!) το ενδεχόμενο διόρθωσης της κατάστασης.

    Πιστεύω πως το θέμα είναι πόσο πιστεύεις σ' αυτήν την σχέση, πόσο έχεις επενδύσει και τι ακριβώς ζητάς από αυτήν. Αν ο σκόπος της εξ αρχής ήταν απλά να περάσεις καλά, ναι, μην το παλέψεις...αν όμως θεωρείς πως είναι κάτι παραπάνω από ενθουσιασμό πρέπει να δίνεις ευκαιρίες όπως σου δίνουν.

    Υ.Γ.: Καλή επιτυχία και στην εξεταστική σου.

    Jelly ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υποτιθεται για να φτασεις να πεις το ΕΦΥΓΑ εχεις κανει τις προσπαθειες σου να το σωσεις .... οταν ομως δε παει παρακατω τοτε ... ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΤΙΠΟΤΑ
      εχω προειδοποιησει δεν ξυπναω μια ωραια μερα και λεω βαρεθηκα ας παω παρακατω .... και τοτε ο κυριουλης που μενει πισω ας αναλογιστει τι εκανε και τι εχασε
      ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΧΑΣΕ ... ας προσεχε
      και κατι αλλο
      ΔΕ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΧΑΝΩ ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΦΕΥΓΩ ΠΡΟΤΟΥ ΞΕΦΤΙΣΕΙ
      LADY

      Διαγραφή
    2. @ Jelly

      Είμαι λιγάκι νυχτοπούλι! χιχιχι Σε ευχαριστώ πολύ! Και εσύ καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!

      Κοίτα ως προς αυτό που γράφεις, δε λέω με το παραμικρό να τα τινάζεις όλα στον αέρα. Αντίθετα, επιβάλλεται να είσαι σταθερός και υπεύθυνος για τις επιλογές σου. Και κάθε επιλογή (για κάτι εφήμερο ή όχι) πρέπει να την παλεύεις με την ίδια ζέση. Το θέμα είναι ότι είναι επιλογές σου. (Άλλωστε προσωπικά για να επιλέξω κάτι το θεωρώ πάνταξε χωριστό για την φάση που το διαλέγω, δεν έχω λογους συμβιβασμού!)

      Τέλος η προσπάθεια για κατανόηση δεν μπορεί να είναι σε τέτοιο βαθμό που να παύει να έιναι ειλικρινής ή να τραβάς ζόρι. Αλλά χαίρομαι που σκέφτεσαι έτσι ρομαντικά!! :)

      Διαγραφή
    3. @LADY

      Μα δεν έχω λόγια! τι να σου πω ότι συμφωνω απόλυτα!
      ο άλλος μπορει να κάνει ότι θελει, ΟΤΙ θέλει. Είμαι εκεί!

      Αλλά έχει μόνο δύο ευκαιρίες. ας τις διαχειριστεί όπως νομίζει, αλλά είναι μόνο 2!

      για να είμαι σε θέση να δίνω το απόλυτο, αλλά ταυτόχρονα να μην σκορπίζομαι, υπάρχουν κάποιοι κανόνες. τους λέω εξ αρχής και ενημερώνω.

      όποιος με αγνοεί δικό του θέμα. Και δεν ξέρω ποιος και αν χάνει πάντως είναι δεδομένο ότι στις αποφάσεις μου είμαι πολύ πιο κάθετη, απ όσο νομίζει κάποιος!

      Όσο για την τελευταία σου φράση... ΠΡΟΣΚΥΝΩ...κατά πάσα πιθανότητα κάπου θα την έχω γράψει! Όταν ξέρεις πως έιναι η κορυφή δεν σιμβιβάζεσαι με τίποτα λιγότερο!

      Αχ αδελφη ψυχη LADY!

      Διαγραφή
  4. καπου την εχω διαβασει γιατι καπου την εχεις γραψει δεν τη θυμαμαι ομως ακριβως αλλα το νοημα ηταν αυτο
    μου αρεσε τοσο πολυ και με εκφραζει απολυτα
    οπως και συμφωνω και με αυτο που λες 2 ευκαιριες 2

    LADY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Νομίζω στο blog που εγραφα παλιά στο αποχαιρετιστήριο κείμενο! :) :)

      Έτσι είναι! Κάνε ότι θες αλλά είναι μόνο 2 ;)

      Διαγραφή
    2. Να το το βρήκα!!!! ;)

      Αλλά έτσι είμαι! Πάντα φεύγω...Έρχομαι από το πουθενά και κάποτε έτσι εξαφανίζομαι. Δεν είναι και πολύ σωστό αλλά θέλω στη ζωή μου να τελειώνουν τα πράγματα όσο είναι ακόμα λαμπερά, πριν ξεφτύσουν, πριν καταπιεστώ. Είναι το αίσθημα ελευθερίας και η αδυναμία μου να δεθώ με κάτι. Η ανάγκη μου όλα να είναι τέλεια και η δυσκολία μου να δεχτώ ότι χάνω ή ότι πρέπει να δεχτώ μία κατάσταση. Προτιμώ να δημιουργώ τις συνθήκες παρά να τις τρώω κατάμουτρα! Δεν μου αρέσει να χάνω ότι αγαπώ, γι αυτό δεν μένω πουθενά πολύ! Δεν είναι ευχάριστο, ούτε εύκολο! Απλώς μακροπρόθεσμα έχει το μικρότερο κόστος (ελπίζω. . .!)! Τέλος, εδώ και πολύ καιρό αναδιαρθρώνω την ζωή μου και οι ανακατατάξεις είναι έντονες, σε πολλούς τομείς και έρχονται κι άλλες αλλαγές. Πολλές!!! Τις αγαπώ τις αλλαγές. Για την ακρίβεια... σχεδόν, αφού κάποτε γίνονται προτιμώ να τις κάνω η ίδια! Συνεπώς αποφάσισα να χαράξω τον δικό μου δρόμο! Όχι μακριά από εδώ αλλά μόνη μου! Είμαι και μοναχικός τύπος πανάθεμά με!

      Διαγραφή
  5. καλημερα καλο σαββατοκυριακο να εχουμε
    ακριβως αυτο ηταν
    το μονο που δε με εκφραζει ειναι εκει που λες "η αδυναμια μου να δεθω με κάτι"
    μπορω να δεθω αρκει να αξιζει τον κοπο να ειναι αυτο που θελω
    χιλιες φορες μονη μου παρα με λαθος παρεα..
    LADY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλό σαββατορκύριακο και τα έρθει γρήγορα η 9η ιουλίου (τότε τελειώνω!) χχαχα!!!

      όσο για την "αδυναμία" για να το θέσω καλύτερα, δένομαι εύκολα, και το κακό είναι ότι δένομαι πολύ. οπότε το αποφεύγω!

      Και εννοείται όχι με τους λάθος ανθρώπους! είμαι πολύ επιλεκτική και τελειομανής!

      Φιλάκια πολλά καλή μου!

      Διαγραφή
  6. καλημερα
    ευχομαι να ερθει γρηγορα η 9η ιουλιου και να εχεις και καλα αποτελεσματα
    ευχομαι και για τον εαυτο μου να ερθει γρηγορα το τελος του καλοκαιριου!!!!!
    η "αδυναμια" σου μοιαζει με τη δικια μου
    δενομαι πολυ και καμια φορα σκεφτομαι οτι οι αλλοι μπορει να τρομαζουν μ αυτο
    LADY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Αχ σε ευχαριστω πολύ!!! Αδημονώ!

      Εύχομαι και σε σένα να τελειώσει το καλοκαίρι να και να είναι όσο πιο ανώδυνο γίνεται και ο χειμώνας να σου φέρει όσα επιθυμείς! (τον λατρεύω τον χειμώνα!!!)

      Προσωπικά δεν με τρομάζει αυτό που λες. Αντίθετα είμαι άνθρωπος των άκρων ΄που δεν θα δείχνω τα συναισθηματά μου ή που θε υπερβάλλω μερικές φορές. Και οι άλλοι μπερδεύονται ή δεν με καταλαβαινουν. Αλλά συνήθως τείνω στην ψυχρότητα, το θεωρώ πιο ασφαλές να δείχνω πιο σκληρή (πολύ περίφανη χαχαχαχα).

      Διαγραφή
    2. με τρομαζει το ποσο μοιαζουμε!!!!! χαχαχαχαχαχ
      LADY

      Διαγραφή
    3. ισχυει!!!! στρατο θα δημιουργησουμε! σχολη ολοκληρη!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)