Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Ένα ξεχωριστό Υγ.

\ (•◡•) /


Συνέχεια από την προηγούμενη ανάρτηση, γιατί αξίζει ξεχωριστή αναφορά.
Η εικόνα δεν είναι άλλη από το εξώφυλλο τη αγαπημένης μου συλλογής με Χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Μου θυμίζει τόσο έντονα τα παιδικά μου χρόνια. Πολύ όμορφες, πολύτιμες και αξέχαστες εικόνες. Το ξέρατε ότι θα ερχόταν κάτι τέτοιο, σωστά;!

Δυστυχώς, δε μπορώ να την βρω κάπου online, για να σας την βάλω. Αλλά όποιος θέλει μπορεί να δει στο itunes (για το Vol.1 μόνο) τα συμπεριλαμβανόμενα κομμάτια. Enjoy!

Υγ.5 Ένα έχω να πω και αυτό κρατείστε από μένα! 88 και σήμερα!!!! Σπάσαμε τις 90 :D :D :D Ξεκινάνε οι εορτασμοί. ΗΔΗ έβαλα την χριστουγεννιάτικη γόμα στο πίσω άκρο των μολυβιών μου και άρχισα να καίω κόκκινα αντί για τα κλασσικά μωβ κεράκια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)